[TEK] WIP, Misty!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Colorado

[TEK] WIP, Misty!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 11:53

Ik ben nu al een tijdje bezig met het paardje Misty van Janique@bokt, maar het is dus een schimmel.
En ik vind het met al dat wit erg moeilijk, dus ik dacht, laat ik een wip maken voor tips tussendoor Lachen
Oftewel, alle tips zijn welkom, maar graag onderbouwd en evt. uitleg over hoé ik dat dan zou kunnen doen/veranderen Lachen

Misty:

Afbeelding
Details:
http://i151.photobucket.com/albums/s139 ... tek015.jpg
http://i151.photobucket.com/albums/s139 ... tek014.jpg

Het is op een formaat waarvan ik de maten zo snel niet weet, maar iig groter dan A4 Schijnheilig
En ik gebruik hiervoor de Derwents Coloursofts(potloden) en hier en daar wat pastel.. Lachen

smeetjoew

Re: [TEK] WIP, Misty!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 16:29

Oew! Heel mooi in verhouding, heel realistisch en goed gedaan! Knap met zo'n super moeilijke positie! OK dan! Ik zie vrijwel geen verbeter punten. Misschien alleen van het linkerachterbeen, daar mag de kogel íets minder 'rond'.

En tja, met schimmels en kleuren ben ik ook geen held. Ik denk wel dat als je er verschillende kleuren in verwerkt en het niet bij standaard wit houdt, dat je dan veel speelsheid in je tekening verwerkt. Dus waar je nu mee bezig bent moet je gewoon mee verder gaan, nog wel wat meer uitwerken en nuanceren, maar ik denk dat dat heel goed zal uitpakken. Ja

* Verder krassen, NU! *LOL*

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:14

Hij word hartstikke mooi joh! Alleen is Misty geen schimmel Haha! maar wel wittig natuurlijk. Haar hoofdje lijkt al precies, heel knap neergezet, ook lijken de verhoudingen al erg goed. Ik ben heel benieuwd hoe die gaat worden, volgens mij word hij prachtig! Haha!

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 18:26

Dankjullie!! Haha!

Esmee! Bloos! Nu moet ik er een woordenboek bijpakken!

O! Nee? Bloos Ik dacht dat het een vliegenschimmel was Tong uitsteken *LOL*

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 18:37

wouw hiji wordt al super! Gaaf gedaan met die kleuren zo Ja

Linker achterbeen is nog wat raar, lijkt een beetje zeg maar gewoon recht te staan terwijl het lichaam meer naart ons toe gedraaid is, maar verder niks op of aan te merken hoor! Super werkje wordt het weer OK dan!
Over schimmels kleuren heb ik niet echt tips Nagelbijten / Gniffelen gelukkig is Gullit bruin *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 08:06

Dat ziet er al gaaf uit, met al die kleuren!
De 'hak' van het ene achterbeen is nog wat raar naar mijn idee.
Ik blijf je volgen, succes Haha!