Er mag wat mij betreft veel meer kleur in, ook om meer diepte weer te geven. De hals lijkt nu een vormloos iets. De manen mogen veel meer in stroken neergezet worden met afwisselende tinten om het meer diepte te geven en niet een wirwar van 'touwtjes'. Het oog is al opgemerkt. Je kunt de vorm al heel erg verbeteren als je voortaan een oogkas construeert mat daarin een oogbal. Het grootste deel van die bal zal achter de huid wegvallen maar zo behoud je de oorspronkelijke vorm van het oog en zal het oog er minder opgeplakt lijken. Je mag veel meer primaire kleuren gebruiken en ipv dat zwarte en grijze gedeelte er wat meer blauw, paars en groen doorheen doen (donkere tinten voor de donkere delen, flauwere tinten voor de lichtere delen). Verder vind ik het al een hele nette tekening, zeker voor de eerste keer met dit materiaal want het ligt niet iedereen. De oortjes vind ik erg mooi en lekker pluizig. Maar varieer wat meer in kleur, dat zal je werk minder vlak maken. Let er bij de kleurkeuze op welke kleuren je kunt ontwaren op de foto (hoe licht het hoofdstel op? Welke kleuren zie ik buiten de meest voor de hand liggende? Kan ik ergens groen, blauw, enz ontdekken? Oefen dat maar eens). Succes.