[FOTO] Tuin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

[FOTO] Tuin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 20:03

Ik heb paar weken geleden foto's van de tuin gemaakt, ik wil er graag een aantal met jullie delen.
Tips zijn meer dan welkom!
Mijn camara is trouwens een Canon EOS 400D met een 17-85 mm lens

1. Koi karpers;
Afbeelding

2. Nog eens;
Afbeelding

3. Nog eens;
Afbeelding

4. Mooie bloem;
Afbeelding

5. Nog eens;
Afbeelding

6. Stenen paardenhoofd;
Afbeelding

Sorry voor de hoeveelheid Bloos

karinFTbing

Re: [FOTO] Tuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 09:37

De enige foto die echt wat heeft vind ik foto 5, die is mooi scherp, maar de rest vind ik eigenlijk niks hebben. Vooral die koi karpers, door het water zijn de foto's heel druk en ze komen slordig bij mij over.
De laatste foto is jammer dat die schaduw erover zit.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 15:54

karinFTbing schreef:
De enige foto die echt wat heeft vind ik foto 5, die is mooi scherp, maar de rest vind ik eigenlijk niks hebben. Vooral die koi karpers, door het water zijn de foto's heel druk en ze komen slordig bij mij over.
De laatste foto is jammer dat die schaduw erover zit.

Oke bedankt voor je mening,
Aan die drukte in het water doe je weinig met zoveel koi karpers.

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 19:27

Ik heb niet zo heel veel verstand van foto's maar ik vind alleen foto 2 wat druk met al die karpers.. Metname foto 3 en 4 vind ik erg mooi! Dat stenen paardenhoofd vind ik niet zo, ook jammer van die schaduw. Knipoog Geheel vind ik het mooi gelukt hoor! Knipoog

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 15:21

LF_xx_D schreef:
Ik heb niet zo heel veel verstand van foto's maar ik vind alleen foto 2 wat druk met al die karpers.. Metname foto 3 en 4 vind ik erg mooi! Dat stenen paardenhoofd vind ik niet zo, ook jammer van die schaduw. Knipoog Geheel vind ik het mooi gelukt hoor! Knipoog

Bedankt, Idd vond ik ook jammer maar wilde hem toch graag laten zien (paardenhoofd).
Koi karper foto's zijn idd wat druk, maar dat vond ik ook wel leuk.. Lekker levendig, misschien idd iets té;)

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 15:41

Ik vind de foto's van de koi-karpers juist heel erg leuk. Het zijn niet zulke "standaard" foto's. Vooral 1&3 vind ik erg leuk. Bij 2 vind ik het jammer dat er een stukje van de steiger op staat anders had ik die de mooiste gevonden.
De foto's van de bloemen en het paardenhoofd zijn mooi maar ik vind ze niet zo bijzonder (puur mijn eigen mening omdat ik al die bloemen foto's een beetje zat wordt Tong uitsteken )

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 19:41

Lest schreef:
Ik vind de foto's van de koi-karpers juist heel erg leuk. Het zijn niet zulke "standaard" foto's. Vooral 1&3 vind ik erg leuk. Bij 2 vind ik het jammer dat er een stukje van de steiger op staat anders had ik die de mooiste gevonden.
De foto's van de bloemen en het paardenhoofd zijn mooi maar ik vind ze niet zo bijzonder (puur mijn eigen mening omdat ik al die bloemen foto's een beetje zat wordt Tong uitsteken )

Gelukkig dat iemand het hetzelfde ziet als ik, dat vind ik nou ook de lol van die vissen.
Je moet er ook echt moeite voor doen, die bloem blijft als het moet een dag zo hangen, een vis zwemt constant weg. En dat is ook direct de uitdaging eraan. En die steiger, is geen steiger dat is het randje van onze vijver. Clown