Let op, op al mijn foto's zit een copyright, ookal is die bij deze foto's niet zichtbaar

En dan is er altijd nog de juf..

En de altijd aanwezige stalmascotte

Wat vinden jullie ervan?
Nog 3 weken en dan heb ik mijn eigen nieuw camera
(pentax K10D) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(pentax K10D)
terorita schreef:eerste foto vink echt geweldig, eerste combi scherp, en de rest er zo mooi wazig achter..
over 3 weken mag je bij mij ook komen oefenen hoor
Farouche schreef:Ik vind de foto's eigenlijk niet zo boeiend. Die van de juf is eenmooie close-up. Maar de leskinderen vind ik minder, doordat ze niet echt vrolijk kijken en er een halster onder het hoofdstel zit, maarja, daar kun jij ook weinig aan doen.
anders is die bijna niet te pakken 

. Wel jammer van de neus van het paard. 2e is ook leuk.
. 
Sander_ schreef:#2 vind ik een goede foto, je gaat als het ware een beetje zoeken wat de achterliggende gedachte zou kunnen zijn (die onscherpe ruiter wat achterom lijkt te kijken, zo interpreteer ik het).
Die zogenaamde achterliggende gedachte vind ik bij #3 het minpunt. De verschillende elementen in de foto spreken elkaar tegen. Het paard kijkt alert en blij. Wat wil je daarmee duidelijk maken, misschien de titel? De kracht van een manegepaard. Het meisje spreekt die kracht echter tegen, ze kijkt boos en terneergeslagen. Welke emotie wil je nu dus duidelijk maken: blijdschap of boosheid?
De kat had van mij buiten beschouwing gelaten mogen worden. Die past IMO totaal niet in deze reeks, en niet eens omdat 'ie niet zwart-wit is, maar er spreekt niets in, het is gewoon 'een foto' van een kat. In de andere foto zit een verhaaltje verstopt.
Toch vond ik m zelf wel mooi
Lijken wel spookogen. Verder ga ik mee met Sander, leuk dat er een verhaal achter de foto's zit, composities zijn mooi, technisch zijn ze ook goed. Ja, fijne serie! Alleen de kat en de les-geef-juf had er voor mij niet bij gehoeven.
En denk dat ik foto 1 en 2 ook genoeg vond voor een goed beeld. Foto 3 valt daar op 1 of andere manier ook iets buiten, denk door het paard ofzo, kan ik niet goed verwoorden.
Patriciavt schreef:Simpele verklaring: Meisje wilde niet op de fotoToch vond ik m zelf wel mooi
Farouche schreef:Patriciavt schreef:Simpele verklaring: Meisje wilde niet op de fotoToch vond ik m zelf wel mooi
Is het dan wel een slim idee geweest om het te doen én hem op internet te zetten?
ik heb toestemming voor alle foto's