[SITE] Begin van mijn eigen site

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

[SITE] Begin van mijn eigen site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 13:17

Saskiaatje

Re: [SITE] Begin van mijn eigen site

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-07 15:51

De site ligt er (helaas) even uit.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 18:30

En hij is weer helemaal back into business. Haha!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 18:37

Duidelijke en mooie site, ik kan er goed op uitmaken wat de bedoeling is en wat ik kan verwachten. Misschien zou het makkelijker zijn voor iemand om de richtprijzen van een trouwerijshoot of sportshoot erbij te zetten, maar dit is ook op te vragen dus dat is ook al makkelijk.

Ik zie wel dat je alleen rijfoto's hebt staan bij paarden, doe je ook gewone stilfoto's? Dan zullen er vast wel meer foto's op komen neem ik aan, ik zou die zelf liever eerst willen zien voordat ik je 'aanneem'.

Ik heb trouwens interesse voor in november, is dat mogelijk in barendrecht? Moet ik daar nu nog ff mee wachten of krijg je dalijk hoge wachtlijsten? Haha!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-07 22:15

LadyElmira schreef:
Duidelijke en mooie site, ik kan er goed op uitmaken wat de bedoeling is en wat ik kan verwachten. Misschien zou het makkelijker zijn voor iemand om de richtprijzen van een trouwerijshoot of sportshoot erbij te zetten, maar dit is ook op te vragen dus dat is ook al makkelijk.

Ik zie wel dat je alleen rijfoto's hebt staan bij paarden, doe je ook gewone stilfoto's? Dan zullen er vast wel meer foto's op komen neem ik aan, ik zou die zelf liever eerst willen zien voordat ik je 'aanneem'.

Ik heb trouwens interesse voor in november, is dat mogelijk in barendrecht? Moet ik daar nu nog ff mee wachten of krijg je dalijk hoge wachtlijsten? Haha!

Je hebt een PB. Lachen

M'n site is trouwens weer ietwat aangepast.

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 22:24

Ik heb er wel heel vluchtig naar gekeken maar misschien heb je er wat aan. eenvoudig duidelijke opzet is zeker een plus. fotografie mag van mij meer (maar zijn wel erg mooi). Wat ik alleen irritant vind is dat de hoogte van je content venster steeds veranderd naar mate van de inhoud die erop staat. je kan beter een vaste hoogte kiezen daardoor wordt de site rustiger. Je bent op de goede weg ga zo door.