) en deze vind ik de leukste:
Wat vinden jullie ervan?
(de auto is ergens wel jammer, maar eigenlijk hoort die daar ook gewoon bij
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en deze vind ik de leukste:
)
), het paddockje op de achtergrond. Heb ik nooit gezien op bv. een dressuurwedstrijd ofzo hoor (toch niet die waar ik geweest ben in ieder geval).

)
[***] schreef:Zij vind dat het niks met endurance te maken heeft, lijkt me niks over de foto zelf te zeggen ...
Toch wel jammer dat niet iedereen een spiegelreflex kan of wil aanschaffen, want als je dat niet hebt kan je blijkbaar geen goede foto's maken ... Dan zijn ze gewoon leuk, als je geluk hebt ...
Joscaa schreef:Ach, wat maakt het nou uit of je een spiegelreflex hebt of niet?![]()
Ik vind het een mooie foto, hij is tenminste scherp!

Ben toch wel trots op de foto, al is het maar omdat de belichting goed zit (iets waar ik ontzettend problemen mee heb en maar weinig foto's zitten echt goed qua belichting, velen zijn overbelicht
)
Daar draait het om
Maar op zich maakt het niet uit, het lijkt me toch vooral om de foto te draaien? Dat niet iedereen er endurance in herkent kan misschien wel, ik vind dat het wel weergeven...
Heb alleen niet echt het idee dat je begrijpt wat ik probeer duidelijk te maken. Je hoeft het niet met me eens te zijn ofzo, maar gewoon dat je het eens van een andere kant bekijkt