[FOTO] Reiger, eenden, duiven.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

[FOTO] Reiger, eenden, duiven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 21:51

[1]
Afbeelding

[2]
Afbeelding

[3]
Afbeelding

[4]
Afbeelding

[5]
Afbeelding

[6]
Afbeelding

[7]
Afbeelding

[8]
Afbeelding

Smartiej

Re: [FOTO] Reiger, eenden, duiven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 21:58

Foto 1 lijkt een beetje vaag en foto 4 is niet echt speciaal, foto 3 en 6 vind ik het mooist Lachen

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 13:09

Foto 1 is scheef zeg! Foto 8 (reiger) vindt ik wat donker, maar Foto 7 is weer lekker kleurrijk!!! Voor de rest van de fotos' vindt ik het wel oke

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 19:43

Ik vind het jammer dat er soms poten nét afvallen of bijv. de water kringen. Het beeld is wat rommelig. Bijv. bij 2 en 4, daar zit het onderwerp heel laag in beeld, niet zo heel mooi vind ik. Probeer wat te puzzelen/proberen met je composities! Lachen

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 21:39

Wat doet dat kleine vogeltje daar op de grond liggend toch op foto 3 Nagelbijten / Gniffelen
Foto 5 en 6 vind ik erg goed gelukt Haha!
Foto 1 en 7 vind ik het bewegende water erg storen. Rest is ook wel leuk op zich, maar spreken me niet echt erg aan.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-07 21:49

marleendv_88 schreef:
Wat doet dat kleine vogeltje daar op de grond liggend toch op foto 3 Nagelbijten / Gniffelen

Uhm, dat is in het water. Haha! Hij draaide z'n hoofdje en toen maakte ik een foto. Misschien zat er water in z'n oor. Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 22:03

Saskiaatje schreef:
marleendv_88 schreef:

Uhm, dat is in het water. Haha! Hij draaide z'n hoofdje en toen maakte ik een foto. Misschien zat er water in z'n oor. Clown

typisch bedelgedrag van jonge meerkoeten Ja

Ik vind die kauwtjes op foto 2 zo geinig. Die zijn zo lekker op hun kauwtjes-achtig bezig met speuren. Ik vind die foto een beetje vreemd vanwege de compositie en afsnijding, maar hij is juist wel weer leuk omdat die beestjes er allemaal zo typisch opstaan. Die duif kijkt ook zo.. duivig Nagelbijten / Gniffelen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-07 22:03

Zwartwitje schreef:
Saskiaatje schreef:

typisch bedelgedrag van jonge meerkoeten Ja

Ik vind die kauwtjes op foto 2 zo geinig. Die zijn zo lekker op hun kauwtjes-achtig bezig met speuren. Ik vind die foto een beetje vreemd vanwege de compositie en afsnijding, maar hij is juist wel weer leuk omdat die beestjes er allemaal zo typisch opstaan. Die duif kijkt ook zo.. duivig Nagelbijten / Gniffelen

Ja, dat was echt een momentopname. Clown De eend keek mijn kant op en het was *klik* en ik vond de eend er wel leuk opstaan. Dit is inderdaad niet de beste reeks foto's die ik ooit heb gemaakt. Schijnheilig

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:35

Mooie foto's Saskia! Lachen

Op de één of andere manier vind ik het toch jammer dat je de duif er niet helemaal op hebt staan.