[FOTO] Nieuwe lens!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

showteam

[FOTO] Nieuwe lens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 11:31

Sinds gister ben ik in het bezit van de Tamron 70-300 tele-macro en aangezien ik vandaag vrij ben heb ik even lekker kunnen oefenen.
Het is nog wel erg wennen vind ik maar hier wat voorbeeldjes!

[1]
Afbeelding

[2]
Afbeelding

[3]
Afbeelding

[4]
Afbeelding

Kusje

WildChild

Re: [FOTO] Nieuwe lens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:57

Wat leuk, volgens mij heb ik dezelfde, ook net nieuw! Ik vind het een grote overstap van het kitlensje naar deze tele, omdat het stilhouden van je camera opeens een veel grotere rol begint te spelen. Maargoed, je foto's. Ten eerste vind ik de composities vaak erg gaaf. 1 Doet mij eigenlijk niks, 2 vind ik heel erg gaaf. 3 vind ik wat donker, de hond komt niet echt fit uit de foto zegmaar. Foto 4; Ik denk dat deze op groot formaat prachtig is. I love it, leuke compo ook!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 21:50

WildChild schreef:
Wat leuk, volgens mij heb ik dezelfde, ook net nieuw! Ik vind het een grote overstap van het kitlensje naar deze tele, omdat het stilhouden van je camera opeens een veel grotere rol begint te spelen. Maargoed, je foto's. Ten eerste vind ik de composities vaak erg gaaf. 1 Doet mij eigenlijk niks, 2 vind ik heel erg gaaf. 3 vind ik wat donker, de hond komt niet echt fit uit de foto zegmaar. Foto 4; Ik denk dat deze op groot formaat prachtig is. I love it, leuke compo ook!

Ja daar heb ik ook last van! Het wiebelt alle kanten op en je moet door je lens weer opnieuw je onderwerp zoeken Tong uitsteken
Maar het is gewoon even een kwestie van wennen denk ik Lachen

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 11:56

die laatste foto vind ik echt prachtig! heel sprekend,
vind hem er erg speels uitzien, en lief. Ook mooi scherp!
heel leuk!

de spinnen foto is opzich mooi, maar niet helemaal mijn ding, en hij mist 'iets' wat dat iets is, no idea. maar opzich toch een mooie foto Lachen

de tweede foto, leuk moment, maar ik vind het jammer dat de vacht van het beetje ook al zo wazig is als de achtergrond.. had van mij net wat minder gemogen, wel een leuke foto verder.

de derde, vind ik ook wel gaaf, alleen niet zo gaaf als de laatste. ik heb er niet echt commentaar op. maar hij mist ook dat 'iets'

verder zelf heb ik niet echt ervaring met van deze camera's (ik heb pas een keertje met spiegelreflex gewerkt)
maar dit is wat ik zie..
de laatste is bij mij favoriet!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 11:58

Prachtige foto's, leuk genomen!
Succes nog met de mooie camera Lachen

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-07 13:39

bedankt !

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:48

prachig echt!! de foto's zijn bijzonder mooi!
kan je dat dan ook zo van paarden krijgen dat de achtergrond onscherp is met zo'n lens? ik zie zo'n foto's namelijk erg graag!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 17:03

Ja dat kan meestal wel het ligt aan je instellingen hoe onscherp je achtergrond wordt Lachen Het is dan wel moeilijker scherpstellen maar oefening baart kunst Tong uitsteken
Bedankt iig!