[FOTO] Femke B&W

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Faux

[FOTO] Femke B&W

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 16:12

Britt90

Re: [FOTO] Femke B&W

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:05

Allereerst vind ik je beperkte DoF en je uitsnede erg fijn om naar te kijken!

Waar ik alleen wel een beetje mee zit, is de reflectie in het ogenm en dan m.n. het linkeroog. Het doet een beetje getekent aan, beetje druk zo.

Hoe de hand het beeld inloopt, vind ik erg leuk. Zwart-wit omzetting is zoals gewoonlijk weer netjes en de kleurenversie ziet er ook goed uit. Heb je daar veel aan aangepast, de kleuren? Vind het mooi ogen zo

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 18:07

Erg mooi & lekker om naar te kijken, lekkere DOF inderdaad.
Ik weet niet welke ik nu mooier vind, de kleur of de B&W, vind ze allebei erg mooi! Lachen
Zou je ook de kleurversie kunnen plaatsen? Lachen

xxxcatjuxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:26

heel mooi ik stoor me eigelijk een beetje aan de punt van de jas die over haar gezicht zit. beetje offtoppic maar is die jas toevallig van de h&m?

joortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:45

Vind het qua compo een mooie foto. Femke staat er ook leuk op. Maar vind het erg jammer dat je geen pupil zeg maar ziet in haar ogen. Lachen Kleur versie is ook mooi.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 12:25

Bedankt allemaal! Pupil is inderdaad jammer, maarja, als je op je rug op de grond ligt, heb je alleen zo'n lichte lucht boven je. Voor de rest van de foto was het licht wel mooi zo, dus heb ik die ogen maar voor lief genomen. Lachen

Jas is inderdaad van de H&M ja. Ja

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 15:06

Ondanks dat er 'geen pupil' zichtbaar is op deze foto, spreken de ogen wel heel erg[mede doordat ze pupillen heeft gekregen van jouw weerspiegeling. Knipoog ].
Persoonlijk vind ik de kleurversie mooier, omdat het jasje wat ze aanheeft al genoeg z/w in zich heeft en een wat mooier geheel geeft als haar gezicht in kleur is. Lachen Verder een hele fijne plaat om naar te kijken!! Ja