). Ik bewerk overigens alleen met PhotoFiltre, aangezien ik nog geen beter programma heb. De lens die ik gebruikt heb bij deze foto's (is ook mijn enige lens overigens
) is de kitlens. 18-55 mm dus.1]

Stoor me een beetje aan de blaadjes die kappot zijn. En verder heb ik mischien iets te veel ruimte over gelaten boven in.
2]

Deze foto heb ik gemaakt door de lens tegen het glas aan te zetten. Ben er op zich best trots op
. Helaas zat hij op de foto alleen helemaal boven in. Vandaar dat ik hem zo uitgesneden heb.3]

Bij actie foto's van paarden in de bak moet ik zelf ook min of meer mee rennen omdat ik het niet red met mijn 18-55 mm lensje anders.
De horizon is dan ook best scheef geworden
. (Horizonnen zijn zoieso een zwak punt van mij
)4]

Ik weet niet wat het is met deze foto.. Ergens denk ik dat hij gewoon te druk is ofzo...

5]

De vuurwerkfoto's heb ik gemaakt door mijn camera op een boot te zetten die op het strand lag. De horizon is dus niet altijd recht, maar dat zie je gelukkig niet zo goed. De weerspiegeling van het vuurwerk in het water, dat water is dus de zee.

6]

Beetje zonde dat de rechterkant heel erg bewogen is, en dat het vuurwerk er niet helemaal op staat. Maar dit vuurwerk was ineens heel erg groot, en ik had net zo ver mogelijk ingezoomd om alles er op te krijgen dus kon ik al niet meer uitzoomen
. En verder is hij wat licht, dit vuurwerk was zo vel dat het de hele boel verlichte. Vond hem toch wat hebben vandaar dat ik hem plaats. 
7]

Zelfde probleem als hier boven, het vuurwerk was weer iets groter dan verwacht.

8]

De finale klap. Ook nét iets te groot. En verder is de kustlijn weer heel erg bewogen.
9]

Hier heb ik zijn riem weg gewerkt. In mijn profiel staat de foto met riem, mocht je je afvragen hoe of wat ik precies heb weg gewerkt.
10]

Helaas hadden we het weer niet mee zitten bij de foto's in het stadje. Het was namelijk bewolkt en het licht was erg vel.
11]

Vond die auto zo grappig uitsteken
.12]

Horizon is niet recht.
13]

Iets stoort me aan deze foto

Dat was het. Brand maar los zou ik zeggen. Graag wel onderbouwt en dingen waar ik ook echt wat aan heb en waar ik wat mee kan doen
. Dus niet iets in de trant van; "de zee stoort me bij de vuurwerkfoto's." 
En verder, er staat dan wel geen © of iets dergelijks op, dat hoeft nog niet te betekenen dat je deze foto's voor eigen gebruik mag gebruiken.
.
.
.