[FOTO] Scheveningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

[FOTO] Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 20:20

Mijn vriendin was afgelopen vrijdag jarig en mijn cadeau aan haar was twee daagjes naar Den Haag en daar een nachtje in een hotel te overnachten. Uiteraard ging m'n camera mee en daar zijn deze plaatjes uitgekomen.

[1] Een zeemeeuw.
Afbeelding

[2] De zon boven het water, ik gok, een half uurtje voor de zonsondergang.
Afbeelding

[3] De zonsondergang, ietwat scheef.
Afbeelding

[4] M'n vriendin.
Afbeelding

[5] In 't hotel nog creatief geweest met de camera en de waxine lichtjes.
Afbeelding

[6] M'n vriendin: "Schatje?" Ik: "Hm?" *klik*
Afbeelding

[7] En vandaag op de manege nog een ratje tegengekomen. Lief he?
Pff, dat beest was zo snel als een speer!
Afbeelding

Tips en commentaar; heel graag!
Ik heb deze camera net nieuw.

Groetjes!
Doei!

krummel

Re: [FOTO] Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 21:15

Foto 2 vind ik erg mooi, eigenlijk gewoon perfect Knipoog
Foto 3 vind ik wat onrustig, mijn aandacht word getrokken naar het zand/zee stuk. Terwijl het echt om de zon gaat.
Foto 5 vind ik leuk, erg creatief!

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:25

Mooie foto's zeg! Die tweede is helemaal super. Prachtige kleuren, en mooie rechte zee. Uitvergroten als herinnering aan jullie weekendje zee Knipoog Jammer inderdaad dat de zee niet recht loopt bij de laatste, al is dit makkelijk aan te passen in Photoshop. Als je wil, wil ik het gerust voor je doen hoor Ja

Die foto van de rat is ook goed gelukt zeg! Jammer dat het beestje er niet helemaal opstaat, maar als ze zo snel zijn, heb je meestal geen tijd om op de compositie te letten Lachen Vind het een fijn beeld dat je hem nog snel die paardenbrokjes ziet meenemen Haha!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 18:40

sissie schreef:
Mooie foto's zeg! Die tweede is helemaal super. Prachtige kleuren, en mooie rechte zee. Uitvergroten als herinnering aan jullie weekendje zee Knipoog Jammer inderdaad dat de zee niet recht loopt bij de laatste, al is dit makkelijk aan te passen in Photoshop. Als je wil, wil ik het gerust voor je doen hoor Ja

Die foto van de rat is ook goed gelukt zeg! Jammer dat het beestje er niet helemaal opstaat, maar als ze zo snel zijn, heb je meestal geen tijd om op de compositie te letten Lachen Vind het een fijn beeld dat je hem nog snel die paardenbrokjes ziet meenemen Haha!

Dankjewel! Er valt altijd wel wat uit de ton biks, en daarnaast staat een grote schuur dus daar zitten altijd ratjes onder. Lachen