[SCH] stoertje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jytte

[SCH] stoertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 09:28

Afbeelding

zonde dat een foto altijd iets vertekend..

JoSav

Re: [SCH] stoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 14:32

Op de een of andere manier doet dit beeld een belletje bij me rinkelen, maar ik weet niet precies hoe dit komt. Heb je een bepaald voorbeeld gebruikt? Verder vind ik dat je wat meer durf mag tonen qua kleur. Ook het oog heeft weinig expressie/vorm, wat jammer is, aangezien het je werk veel spannender en krachtiger had gemaakt. Helaas zijn foto's erg gemeen aangaande schilderijen dus ik ken je probleem.

Naast het blauw mag er veel meer kleur in.

riete

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 18:58

wow, ik vind hem echt iets speciaals hebben. Ik heb niet het gevoel dat hij realistisch is, maar dat geeft hem juist dat tikkeltje meer. Het oog zou inderdaad nog wat beter uitgewerkt mogen zijn. De manen missen ook nog iets van diepte. Verder zou ik ook de achtergrond nog een kleurtje (of een heleboel kleuren) geven, omdat het wit van het paard nu een beetje vervalt in de achtergrond, maar ik weet niet of je dat nog van plan was?

Roosii3jJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:28

mooi!! hij is idd wel appart!

Jytte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 19:31

dank voor het commentaar. haha wat je zegt josav van de foto, er zit nieteens blauw in.het lijkt inderdaad net of het paard alleen zwarte vlekken heeft.voor het weinige kleurgebruik en het abstracte was bewust gekozen.