[TEK] W.I.P. Grrrrrr...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

[TEK] W.I.P. Grrrrrr...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 18:23

ok na zoveel moois te hebben gezien van de toverstokjes, ben ik er ook aan begonnen en moet ik zeggen dat het goed bevalt!

en laat ik dan maar gelijk een van de mooiste dieren op de aarde tekenen... een luipaard...
en aangezien ik nog karton over had van een fotoboek maken, dat ook maar gebruikt!

zie hieronder voor foto's...

Afbeelding
vanmiddag na 1 uur werk.

Afbeelding
nu, na 2,5 uur werk.

helaas nu geen tijd meer want er komt zo visite...

laat je mening horen! (tips zijn ook welkom!!)
ps: ik ben niet zo goed in uit de losse hand tekenen dus vandaar de grijze potloodlijntjes die je ziet... Bloos
Laatst bijgewerkt door Anoli op 30-08-07 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

esther_sonja

Re: [TEK] W.I.P. Grrrrrr...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:24

ik denk dat als je hem bij de rest van zijn kop ook nog meer donkerder maakt dat hij dan nog echter word Ja

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 18:25

hij is ook nog langer niet klaar hoor!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:28

Iédereen is ineens bezig met WIP's en met 'Grrr..'s'. *LOL* Hahaha.

Ik heb het idee dat de kop wat te lang is en daarmee ook wat te smal. De kop van luipaard is vaak lekker rond en heftig. Ik krijg bij deze [ondanks dat ie naar je toe sluipt] een 'lief' gevoel. Probeer een beetje de doordringende en loerende blik te pakken te krijgen, door eventueel de kop nét even wat ronder te maken, de kleuren nét even wat donkerder, meer schaduwen te creëren en z'n ogen misschien net even wat indringender te maken.
Hoewel dit erg lastig is, lijkt me... Nagelbijten / Gniffelen Maar de vlekken vind ik tot nu toe heel goed neergezet! Mooi, maar toch niet té symmetrisch. Ziet er goed uit en ik denk dat het 'lieve' met het eindresultaat enorm zal meevallen. Knipoog

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 18:32

nou ik vind als je een tekening neerzet die "klaar" is mensen vaak niet snappen hoe het tot stand komt en dus soms rare opmerkingen erneer zetten (voor mezelf maakt eik altijd al foto's van de stappen die ik maakte) en de grrr... (heeft iemand anders die ook?? sorry wist ik niet....)

in ieder geval bedankt voor de tips, en voortaan zal ik eerst rondkijken voor ik er een titel van maak Nagelbijten / Gniffelen
ja de kop moet idd ronder... maar damn dat is lastig Bloos

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 18:37

Haha, het was niet de bedoeling als nare opmerking van de titel. Knipoog Geeft absoluut niet en dat 'Grr.. '; daar bedoelde ik mee dat er veel Luipaarden/Tijgers e.d. worden gemaakt de laatste tijd. Knipoog En die hebben niet de titel 'Grr... '. *LOL*

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 18:48

oh ok, nee begreep wel dat het niet vervelend bedoeld was, maar ik dacht oh jee nu jat ik iemand anders zn titel...

ja ik ben dol op die beesten, kijk altijd programma's met leeuwen,tijgers,luipaarden etc etc...

(de volgende wordt een konijn hoor... hahaha die wilde ik eigenlijk eerst doen, maar had er geen mooie foto van)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:10

Ik zou je nog aanraden om ook "rare" kleuren erin te gebruiken; blauw, groen, paars....

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 13:49

ja voor het diepte en schaduw effect bedoel je mamamiesje??