Nadat zij Sheldon zo nauw bestudeerd had, was het mijn beurt om Fanja eens goed te bekijken
.Ik heb nogal moeite met het maken van goede foto's... Vooral het wit in Fanja raakt telkens overbelicht en de foto's zijn wat ruizig, zucht... Beide foto's zijn n tikje te donker geworden maar beter wil t even niet...
Gemaakt met pastelkrijtjes op A3formaat papier.
Een minpuntje vind ik absoluut de stofwolk onder Fanja's voeten (die in t echt n stuk lichter is dan op de foto's). Ik heb hem bijna alle kleuren gehad en uiteindelijk maar zo gelaten.
Iemand tips voor stofwolken? Het is zeker een punt waar ik hulp bij kan gebruiken en nog een hoop op moet oefenen
.Fanja:

En ik heb mijn goudpastel losgelaten op haar
! De meeste foto's laten het goud niet mooi zien, deze is wat donker maar dan zie je wel een beetje het effect
:

Prachtig bewegend werkje! Dat heerlijke vlekje ook onder d'r buik..
In de stofwolk zie ik zeker een stofwolk. Duidelijk herkenbaar, maar idd iets te donker. Maar ik zou er niks meer aanveranderen. 
) echt prachtig!!
) door met een redelijk grote, harde kwast pastel op te nemen van een zacht krijtje (schmincke is daar perfekt voor) en dat op het papier te tappen en wat in de duwen. Niet vegen, alleen erop kloppen. En dan met een krijtje wat korreltjes aanbrengen. 

Klinkt wel grappig.
mooie vrolijke uitstraling heb je er neergezet!