[FOTO] ikzelf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Limitless

[FOTO] ikzelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 22:03

Hee!
Daarstraks fotos van mezelf gemaakt met de digi van mijn moeder, en er zijn een aantal leuke fotos uit komen rollen, waar ik heel erg graag commentaar op wil hebben omdat ik nog oefen en dus alle tips kan gebruiken Haha! Tevens wil ik niet hebben dat de fotos ergens anders voor gebruikt worden zonder mijn toestemming, hoewel ik niet denk dat het gedaan word, maar toch Knipoog

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding

Brand maar los.

Riss

Re: [FOTO] ikzelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 22:06

uhm wat is de bedoeling van de een na laatste foto Bloos
Ik vind de foto's niet heel erg interressant.
Dan bedoel ik dat niet omdat jij er op staat, maar ik bedoel dat het niet interressant is om naar te kijken,
Omdat er niet echt 1 ding heel erg het middelpunt is, maar het gewoon een groot geheel is.
Nouja ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen Tong uitsteken

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 22:07

Bijvoorbeeld dat je een oog heel erg scherp stelt Ja
Zodat daar de aandacht opgericht word, en jij er als achtergrond bij zit.

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-07 22:10

Ik snap wat je bedoelt, maar ik ben maar een amateurtje, en daarbij is het voor mij ontzettend lastig om op een bepaald iets scherp te stellen, als ik een foto van mezelf maak en dus niet op mijn schermpje kan kijken.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 22:15

Ja, maar dat zou je dan met een foto bewerkingsprogramma kunnen bewerken Tong uitsteken

Ambertjee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:49

Sorry, maar ik vind de foto's echt niet denderend.. Al dat haar voor je gezicht verpest heel het beeld, je ziet de uitstraling in je ogen niet meer, en je gezicht. Ik vind dat je wat raar kijkt, op foto 4 heb je bijvoorbeeld je ogen dicht. Wat is er dan nog leuk aan een foto?! Ook heb je de zon naar je toe, op foto 2 zie je dat heel goed. Ik snap wel dat je het dan lastig vind om iets scherp te stellen omdat je niet op het schermpje kan kijken, maar laat iemand dan de foto's maken..

succes verder Knipoog

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:59

Sorry, ook ík vind de foto's niet echt geweldig, niet dat ik nou geweldig ben in foto's maken maar toch.
Bij de 1e foto erger ik me aan de touwtjes onder in beeld en dat krulletje bij je mond, op de 2e foto is er iets linksonder, weet niet wat het is, en het lichte vlak op de achtergrond. De derde foto vind ik helemaal niks hebben, misschien een grappig plaatje voor op msn ofzo, maar niet echt voor hier. Zwartwit foto's vind ik beter gelukt, jammer dat je haar er helemaal voor zit bij de 1e zwartwit foto, bij de laatste vind ik dat je gezicht er iets teveel uitkomt. Jammer van alle foto's van de saaie uitdrukking op je gezicht, foto 1 vind ik dan nog wel de mooiste. Lachen
Nog veel succes met foto's maken, en ik hoop dat je wat aan onze commentaren hebt Knipoog

Dit is niet aanvallend bedoeld hoor, meer mijn commentaar Ja

Beauuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 12:04

ik vind ze niet zo .. en als je nog eens foto;s gaat maken doe het dan in zwart wit

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:06

je hebt in iedergeval niet de uitstaling voor een fotomodel, daarmee bedoel ik NIET dat je lelijk bent ofzo maar meer dat de foto's niet de aandacht trekken en interesand zijn om naar te kijken

suc6 veder

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 19:27

Hoe heb jij deze foto's gemaakt? Gewoon de camera voor je houden en dan klikken maar? of anders?

Ik vind ze ook niet erg denderend. De kleuren foto's zijn helemal niet scherp. Het haar voor je ogen had ik niet gedaan, zo is idd heel je gezichtsuitstraling weg.
De achtergrond stoort me ook, 1 effen kleur had beter geweest.

Als je foto's van mensen wilt maken, kan je beter iemand vragen die jou model wilt zijn, die zijn er vast genoeg, dus genoeg oefen materiaal voor jou!
Probeer ook uit verschillende hoeken te fotograferen, dus niet alleen zo van voren met het hoofd scheef.
Succes ermee!

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 10:40

Helaas ben ik het eens met de andere... Die laatste vind ik dan nog het leukst