[FOTO] Pony op de heide

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Pony op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:34

Hallo,

Graag had ik jullie mening gehad over volgende foto's.
Ik weet dat ze niet goed zijn, maar ik vroeg me af of er nog dingen niet goed waren (of misschien wel goed) die ik (nog) niet zie.
Ik zet dus bij elke foto erbij wat ik weet dat niet goed is, maar zouden jullie dan zo lief willen zijn om de rest even te bekijken en daar je mening over te geven? Ik denk dan bv. aan de achtergrond, de manier waarop de pony erop staat, de hoogte waarop de foto getrokken is, ...

Alvast bedankt Lachen

1. Belichting zit niet goed.
Afbeelding

2. Weer de belichting
Afbeelding

3. Jammer van de ogen
Afbeelding

Wat vinden jullie ervan?

Emike

Re: [FOTO] Pony op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:42

Zo zo ben ik de eerste?
Btw hii sabine =D

zoals ik al zei op een ander forum kvind de foto's zeer goed gelukt , alleen vind ik de schaduwen van de bomen op kobe wat minder,maar voor de rest vind ik ze geweldig!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:34

Ziet er best leuk uit hoor, alleen vind ik de laatste 2 de composities niet zo mooi, vind het geen mooie pose van het paard. Ook mis ik scherpte/diepte. Wel mooie plek daar zeg Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:40

Ik kan jammer genoeg niks instellen qua scherpte/diepte en krijg het ook niet klaar door bv. inzoomen dat het toestel dat "automatisch" doet, dus ik vrees dat dit bij mij gewoon niet mogelijk is Nagelbijten / Gniffelen

Maar toch bedankt voor je reactie Lachen
En het is inderdaad een supermooie plek Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:42

1: Ik had 'm liever wat meer van de zijkant genomen, plus dat het hoofd van het paard vanuit deze hoek wat lomp uitkomt.
2: Niet zo'n boeiend moment /beeld om eerlijk te zijn Lachen
3: De ogen vind ik nog niet eens zo storend, is wel schattig eigenlijk Lachen Ik vind het jammer dat de foto zo van onderaf genomen is.

Verder vind ik het hoofdstel vreselijk (kleuren bij de omgeving) Bloos