`

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tamara_H schreef:hooi mooi is het daar he ben net gisteren terug gekomen
helaas kwam bij ons hurricane dean erover
Mooie foto's

Jammer dat die iets overbelicht is, maar het stoort me niet ontzettend.verography schreef:Hoi, wat een mooie momenten, maar helaas is geen enkele foto behalve de laatste scherp. Erg jammer, veel succes nog met oefenen.
Jaduuh schreef:Graag gedaan, maar die camera. Daar kun je volgens mij veel meer uithalen.
Probeer eens op te letten of je je camera wel stil houd, anders misschien een standaardje kopen?
Wat aan de instellingen klooien? Want de kwaliteit is ook niet echt geweldig, maar misschien komt dat door het uploaden en verkleinen.
Jaduuh schreef:Nee, sorry. Met die instellingen kan ik je niet helpen. Ik heb zelf geen SPR. Er is wel ergens een topic op bokt, waar je vragen kunt stellen. Ik kan de link wel voor je opzoeken als je die wilt?
Maar als ik het goed heb, had je 'm ook op handmatig kunnen zetten en maakt die dan alsnog aardige foto's.

verography schreef:Hoi, wat een mooie momenten, maar helaas is geen enkele foto behalve de laatste scherp. Erg jammer, veel succes nog met oefenen.
Jaduuh schreef:Ik bedoelde eigenlijk automatisch. Maar dit moet je denk ik vragen aan mensen met SPR.
Ik zou dat topic even voor je zoeken.
[edit]
Gevonden: Hier
Angelstears schreef:hier ben ik het helaas mee eens
denk dat je auto-focus verkeerd heeft gefocused want er zit over alle fotos een waas
is de lens van je camera wel schoon geweest? zat daar niet een vettig laagje overheen?
voor de rest vind ik het wel leuk fotos, maar niet erg scherp