[TEK] Verjaardags kado wallasliefje en wallas

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

[TEK] Verjaardags kado wallasliefje en wallas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 20:51

Om eens iets anders te doen heb ik een tekening op A3 Formaat gemaakt voor Wallasliefje die vandaag! 26-8-07 jarig is! Ze wordt 20 en ik heb haar deze tekening gegeven.

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mireille op 27-08-07 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Tel] > [TEK]

linda_arnold

Re: [Tel] Verjaardags kado wallasliefje en wallas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:54

Mooi getekend hoor, vind alleen dat de haf op jou tekening 'angst' in z'n ogen toont............en die heeft hij op de foto niet!

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:55

mooi getekent zeg, het lijkt er wel op dat ze angstig kijkt maar komt door de wimpers denk ik die zijn ligt

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:10

Erg mooi getekend! Ja Dat angstige komt idd doordat het nu net lijkt alsof het lichte stukje wat op de foto boven het oog zit, in de tekening in het oog zit. Waardoor het net is alsof je het wit van zn ogen ziet, en dat betekend meestal n angstig paard. Kwestie van een donkerder lijntje tussen het oog en het wit aanbrengen dan scheelt het al n hoop denk ik.

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 23:02

Mooi getekend Ja
Het meisje lijkt me niet helemaal te kloppen met de foto, maar is ook een lastige pose.
Buiten de blik in het oog had het oog ook donkerder gemogen van mij... misschien dat dat ook al een deel scheelt Lachen
Maar al met al een mooie tekening, leuk cadeau!

Fnanne

Re: [TEK] Verjaardags kado wallasliefje en wallas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:18

Dat is nog eens een mooi cadeau om te krijgen Ja
Commentaar over het oog is al gegeven, daar ga ik in mee. De vorm van het hoofd van het meisje zit imo ook nog niet helemaal lekker en dan met name in de buurt van de kaaklijn.
Maar: ik doe het je niet na, super!

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 10:20

hhaha fnanne, "ik doe het je niet na" nee jij doet het 100x beter Lachen je tekent gewoon gewéldig

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 18:57

Érg leuk kado zeg Ja Ik denk dat ze er heel erg blij mee is!
Ik vind het een érg mooie tekening, ik doe het je niet na. Alleen de mond van het meisje klopt niet helemaal, die lippen zijn op de foto niet zo goed te zien, dat viel me op. De tanden/mond van het paard zit ook niet helemaal 100% goed, maar dat valt eigenlijk pas op als je er echt op gaat letten. De ogen mogen inderdaad iets donkerder. Verder super!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 19:19

Hele nette tekening! Denk dat ze daar onwijs blij mee zal zijn!! (kan me niet voorstellen dat dat niet zo zou zijn Lachen )
De kaak/kin van het meisje klopt niet helemaal, de kin is wat te ver naar beneden getekend (te lang zeg maar). Ik zou ook de opening van de mond (dat 'gat' zeg maar) nog wat donkerder doen. Petje af verder!! Mensen... ik waag me er (nog) niet aan Tong uitsteken