[FOTO] Cheese

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

[FOTO] Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 12:45

Uhm tja, wist echt geen andere beschrijving,
ik heb van de week de merrie fleur op de foto gezet, en daar kwam onderandere dezo foto uit Haha!

Ik vind hem zelf erg leuk geworden, alleen jammer dat hij niet helemaal scherp is:

Afbeelding

en nog een andere foto van de shoot:
Afbeelding

deze was helaas iets overbelicht. Ondanks dat staat fleur er mooi op.

en de laatste, ook wat overbelicht, maar ook een mooie fleur
Afbeelding

Gr.
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 21-08-07 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast.

Faelivrin

Re: [FOTO] Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:49

De foto is wel scherp, maar niet op de tanden. Knipoog Je hebt verkeerd gefocusd. Hihi, hij is wel leuk, kan er wel om lachen! 2de foto is inderdaad overbelicht en komt een beetje benauwd over. 3de is wel leuk, en was helemaal leuk geweest als de lucht niet zo spierwit was door overbelichting, maar mooi helder blauw. Verder mag je van mij wel eens wat verder van het paard gaan staan, en dan inzoomen (Alleen als je optische (!!) zoom hebt! NIET met digitale zoom doen.) Benieuwd wat voor foto's er dan uit komen! Met wat voor camera werk je?

A_Pallieter

Re: [FOTO] Cheese

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 17:14

Ik sta ver weg van het paard, zoom eigenlijk altijd in.

Ik fotograveer met de Fuji Finepix S5600, met optische zoom dus.

Overbelichting komt al steeds minder voor, maar deze heb ik met de standaard instellingen gemaakt, had niet veel tijd om alles in te stellen, ivm regen....

Ik zal je tips proberen te gebruiken, en dat ze benauwd kijkt op de foto is redelijk normaal, dat komt door het witte bij haar oog denk ik dat heeft ze 9 van de 10 keer. Daar kan ik helaas niets aan veranderen, heeft me eigen paard ook last van..

Heel erg bedankt voor je tips!