1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het is absoluut niet dat ik zoiets van 'wow' heb, als je begrijpt wat ik bedoel. Probeer dus iets minder standaard composities te nemen en gekke hoeken te proberen ofzo
En het kan aan mijn beeldschermpje liggen, maar de palen, zijn die niet een beetje donker? 

Maar 8 en 5 vind ik wel érg leuk, en horen imo ook bij je betere foto's (en die met de motor etc ook.) Lekker spontaan allemaal

Soet schreef:Oeh, wat een lekker hondje, vind het wel jammer dat ie nog vastgeklikt zit aan de leiband. Verder had ik denk ik liever op ooghoogte gezien. 2 Vind ik een beetje jammer van de horizon, verder niet zo héél spectaculair. 3 vind ik wat te donker, kleurtje bij 4 is leuker, al had ik hem denk ik liever gezien nét wat meer naar voor, zodat je beter die afdaling ziet, maar vind hem wel erg leuk om naartoe te kijken, beetje mysterieus. 6 denk ik dat de benen niet helemaal scherp zijn, iig vooral de voeten! echt jammer. 5 vind ik een heerlijk spontane foto! De andere: jammer van die horizon, en bij de vogel denk ik ook dat ie niet helemaal scherp is?
Heb eigenlijk al wel beter gezien van jeMaar 8 en 5 vind ik wel érg leuk, en horen imo ook bij je betere foto's (en die met de motor etc ook.) Lekker spontaan allemaal
En die meeuw ook trouwens