Paar foutjes geloof ik, weet nog niet hoe ik ze beter kan neerzetten..
----------------------------------
- Ooit de liefde van je leven tegen gekomen?
Ik dus wel, maar helaas heb ik deze ook los moeten laten.
Het is alsof ik de hemelbrug over kijk en jou zie spelen, meisje.
Ik heb je al mijn liefde gegeven, tot de laatste dag.
Ruikend aan je manen zie ik je nog voor me, foto’s geven onze liefde samen opnieuw weer.
Het is moeilijk, maar op deze manier heb ik je nog bij me. Zo koud. Zo mysterieus.
Zó ver weg en toch zo dichtbij. Ik heb nog even tegen je aan mogen liggen en een kus aan je
kunnen geven om je te bedanken voor alles.
Jij, wie mijn leven liet bloeien, was als een kind in mijn armen.
Totale onschuld, puurheid en weerloosheid.
02-04-2006, ruim een jaar geleden stond ik nog bij je met een worteltje in mijn hand.
Niet wetend wat er de uren erna zou gebeuren, dat je me ontnomen werd.
Jouw leven was ten einde en voor het eerst voelde ik de dood zo dichtbij. In rustige overgave ben
je gestorven. Maar je was te jong, het was jouw tijd niet om te gaan.
Bij jou kon ik altijd terecht voor alles. Je was mijn beste vriendin, dat kan niemand me meer
afnemen. Wat iedereen ook zou zeggen, wat ze ook niet geloven, wij waren samen.
Ik draag je voor altijd bij me op verschillende plaatsen. In mijn geheugen sta je gebrand, in
mijn handtas leef je voort doormiddel van een foto.
Hoe wonderlijk kunnen dingen in elkaar grijpen. Hoe heeft het kunnen gebeuren.
Ik loop door het bos en kijk om me heen voor me zie ik je spelen, maar je wilt niet spelen.
Je wilt spelen met mij, zoals altijd. Je ging niet met andere spelen, wij speelden samen.
Rustig loop ik verder en ga met mijn rug tegen een boom aan zitten.
Diva, bedankt dat ik je heb mogen leren kennen, dat je me hebt voort getrokken door
moeilijke periodes. Soms droogde je mijn stille tranen.
Zoals afgesproken, heb ik je geen pijn laten leiden en had je me tekens gegeven dat het
voor jou genoeg was. Ik heb ze gezien, gevoeld en gehoord. Ze waren overduidelijk.
Verdrietig ben ik wel, want jij was het lichtpuntje in mijn leven, ik voel me machteloos zonder jou.
Rust zacht lieve mooie Diva, ik hou van je!

!! ":*