[FOTO] Haflinger & black

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Haflinger & black

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:04

Wat vinden jullie?
(niet gelet op de copyright, weet dat hij irritant is maar voorlopig zie ik een andere manier niet zitten).

1. Afbeelding

2. Afbeelding

En wat vinden jullie van deze foto? Is deze geschikt om een "black-foto" van te maken?
Je weet wel, de achtergrond helemaal zwart maken. Vind ik leuke foto's en had er ook wat van gezien op de bokt-wiki (http://www.bokt.nl/wiki/Fotografie) dus vandaar dit probeersel Lachen

Afbeelding

Alle tips zijn welkom Lachen
Maar aarzel uiteraard ook niet om te zeggen als je een bepaalde foto leuk vindt Knipoog

Anoniem

Re: [FOTO] Haflinger & black

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 12:15

Zag dat ik nog een foto vergeten was en kan niet meer editten Nagelbijten / Gniffelen

3. Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 13:01

Ik vind 1 heel gaaf Ja

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 13:30

Mooie foto;s hoor. Enkel de 3e waar je een black foto van wil is wat wazig. Jammer want het is een mooie foto... Echter black foto;s worden over het algemeen direct zo gemaakt, en dan word er nog wat aangesleuteld om het contrast mooi te krijgen. Het is niet zo dat ze na der hand helemaal ge shopt worden en dus zo een zwarte achtergrond krijgen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 08:56

Is inderdaad niet volledig scherp, erg jammer.
Maar paardje stond "opgesloten" in de stal en stond los en kon niet stilstaan Clown De andere foto's waren helemaal niks (en mijn tijd was ook beperkt) dus dan valt deze nog mee Tong uitsteken

Maar je zegt dat ze zo gemaakt worden? Maar als je op de bokt-wiki kijkt staat daar toch dat je op een donkere achtergrond moet trekken (zoals bv. een stalopening) en dan nog wat bijwerken? Zoals deze foto dus ... Lijkt me niet dat iedereen een zwarte box bij de hand heeft om dit soort foto's te maken Knipoog

@ thissie: bedankt Lachen Vind ik zelf ook de leukste van de hele hoop Lachen