[FOTO] All different

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Loontje_

[FOTO] All different

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 17:24

Jáá! Haha!
Na een lange tijd niks op bokt geplaatst te hebben, hier weer wat fotos van mij.
Ik hoop dat ik vooruit ben gegaan Bloos

De titel slaat op de verschillende soorten rassen die ik ik nu laat zien Knipoog

1. Nonja (Fjord*Kwpn) in galop
Afbeelding

2. Shamira (Arabje)
Afbeelding

3. Beauty en Vera (Shet en Welshje)
Afbeelding

4. Fenja (Ijslander)
Afbeelding

5. Haflinger veulen
Afbeelding

6. Santos (Fjord * Belg ) (foto alleen lichter gemaakt)
Afbeelding

7. Nieuwsgierig veulentje
Afbeelding

8. Gek beest Tong uitsteken
Afbeelding

9. Veulen met grasjes in de mond
Afbeelding

10. Haflinger veulen
Afbeelding

Sorry voor de verschillende stijlen voor mijn fotografienaam, ik weet nog steeds niet welke ik nou de mooiste vind. Welke vinden jullie het mooist?

Kom maar op met het commentaar en tips! Ben niet van suiker Vork
Laatst bijgewerkt door Loontje_ op 16-08-07 17:40, in het totaal 2 keer bewerkt

_Laura__

Re: [FOTO] All different

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:28

hoi leuke foto´s hoor, ik vind die foto van die shet en het welsje het leukst! jammer dat de fjord x KWPN de oren naar achteren heeft, anders was die ook super geweest denk ik Lachen

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:32

Ik vind de foto van het arabiertje Shamira het mooiste.
Andere zijn ook heel leuk, vooral het bruine veulentje.
Belichting is prima, soms wat overbelicht vind ik (vooral bij het haflingerveulentje).
Succes verder!
Ohja, welke camera heb je?

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 17:33

Ik heb nog nooit een paard in (ren)galop gezien met de oren naar voren hoor Tong uitsteken
Maar kan aan mij liggen Vork

Edit: Loizy, ik heb de Panasonic DMC Fz-5 Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 17:41

Oeh, leuk topic om commentaar op te leveren dit, komt ie Haha!

1) Lekkere kleuren, dat zeker! Alleen leiden de oren van het paard wel een beetje af van het plaatje...
2) Aandacht wordt direct getrokken naar de slierterige, vettige, nat-achtige manen... Verder wel een erg witte achtergrond.
3) Leuk, maar niets bijzonders verder. Gewoon lief.
4) Sjowhee, IJslander? Heb je toch iets verkeerds gedaan, standpunt vrees ik. Dacht eerder aan één of andere trekknol van 1.60 toen ik dit zag. Haha! Tip? Probeer het RAS er goed op te krijgen als het schijnbaar gaat om het ras (en daar gaat het hier schijnbaar om, want ze zijn "all different" en het ras staat er steeds bij). Hele lieve foto hoor, maar IJslander...
5) Hmmm, twijfelachtig licht. Aan de ene kant vind ik het wat hard overkomen, aan de andere kant is het dit totaal niet. Wel had je denk ik íets hoger moeten blijven, veulentje lijkt wel een beetje lomp zo Haha!
6) Wauw, die kleuren! Heel lekker beeld, kleuren lekker duister, geeft bijzonder sfeertje!
7) Nieuwsgierig veulentje, jep, ik zie. Dit soort foto's zijn "not my kind of thing", je moet erg goed je best doen om met zo'n standpunt toch nog een écht leuke foto te maken van een paard. Ik had de foto ook nog iets gecropt links en onder (stuk van benen af, afgehakte benen kunnen, mits ze niet te lang zijn en dat zijn ze hier m.i. wel, plus stuk van lucht links af om compositie te versterken).
8) Kijk, die's al leuker. Hier had ik waarschijnlijk links ook nog een stukkie afgehaald.
9) Neh, doet me niet zo veel... Grassprietjes leiden een beetje af, vooral op de plek waar het veulentje grassprietjes in z'n/haar mond heeft tegen de gras-achtergrond. Wordt er beetje onrustig van.
10) Overbelicht.

Wat betreft je naam, vindt die tweeregelige het mooist. Of eventueel die met het hartje maar dan iets doorzichtiger.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 02:01

1: Jammer dat het gebogen voorbeen net wat minder scherp is dan de andere 3 benen.
2: Heel mooi vind ik die. Of het ligt aan mij maar het lijkt net of er ruis aanwezig is.
3: Heel mooie foto. Precies op het juiste moment.
4: Vind ik niet heelveel bijzonders aan. Jammer van de donkere vlek op de grond (schaduw) rechtsonderin op de foto.
5: Mooie foto, maar van mij mocht het hoofd net iets meer belicht worden dat valt nu wat weg in de schaduw.
6: Die vind ik echt heel mooi. Hoe de kleuren mooi overeenkomen. Ik weet niet precies wat het is maar die foto heeft echt iets!
7 & 8: Jammer dat hij bij de benen gescheden is om het zo te zeggen.
9: Doet het voor mij niet echt. Vind hem wat gewoontjes.
10: Zoals hier boven al gezegt overbelicht. En mede komt dat niet zo mooi over omdat de achtergrond al zeer licht is.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 08:08

Wat een mooie foto's zeg! Lekker helder en mooie kleuren. Ga zo door! Je eerste copyright vind ik het mooiste Ja