Hallo
ben pas vanmorgen met dit verhaal begonnen maar wil het alvast met jullie delen, tips welkom maar hou het lief
het verhaal is fictief:
overeenkomsten met namen, plaatsen en gebeurtenissen moeten als toeval worden beschouwd
Vlug liep ze door de straten van de donkere stad. Vanmorgen had het er allemaal nog zo anders uitgezien. Alles leek prima geregeld, ze zou op kamers gaan en opnieuw beginnen. Een nieuwe start in het leven, een tweede kans. Ze was al vroeg vertrokken met de trein, vol zelfvertrouwen maar nu het donker begon te worden en ze de straat nog steeds niet gevonden had waar haar kamer zich zou moeten bevinden begonnen de twijfel en angst toe te slaan. Als ze eens goed om zich heen kijkt merkt ze dat ze in een buitenwijk van de stad is beland. De straten hier zijn smal en donker met weinig verlichting, tussen de huizen zijn verschillende donkere steegjes. Jet huivert als ze langs een van de steegjes loopt. Vluchtig loopt ze door, langs een groezelig uitziende kroeg. Als er nu maar niemand naar buiten komt terwijl ze hier zo alleen loopt. Terwijl ze verder loopt hoort ze achter zich geluid. Zijn het voetstappen? Is er iemand naar buiten gekomen? Wordt ze gevolgd? Angstig versnelt Jet haar pas, haar hart bonkt, haar hand houd haar koffer stevig vast. Terwijl ze loopt luistert ze, duidelijk hoort ze vlugge zware voetstappen achter haar, voetstappen die steeds sneller lijken te gaan, voetstappen die haar willen inhalen!! “waar moet ik heen, wat moet ik doen”: denkt Jet half in paniek. “zou ik wel echt gevolgd worden? Of is het mijn verbeelding?” De voetstappen komen nog steeds dichterbij, in paniek slaat ze rechtsaf een steegje in. Half lopend, half rennend gaat ze door de donkere vieze steeg, dan staat ze plotseling stil en kreunt, de steeg loopt dood!!! “Wat nu??, het is zo donker dat ze niets kan zien, maar ze hoort de voetstappen dichterbij komen, ze kan bijna de ademhaling van de ander horen. Ze zoekt om zich heen naar een schuilplek of wapen als er plotseling een hand om haar pols sluit. Ze wil gillen maar een hand glijd over haar mond. Ze probeert zich los te vechten maar de man klemt zich hard tegen zich aan. Dan wordt alles zwart…………..
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 16-08-07 07:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast. [verh] -> [VER]