[FOTO] Zeehond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Zeehond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:13

Of ja, toch zo ongeveer Vork
Wat vinden jullie ervan?
Wat is goed en wat kan beter?

1. Afbeelding

2. Afbeelding

Noetanchamon

Re: [FOTO] Zeehond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 00:24

Ik zou bandjes etc afdoen; lijdt af.

Geweldige hond Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:04

Ja Maar niet iedere hond luistert perfect om volledig los te lopen. Met bandje aan heb je toch nog altijd iets om te grijpen in de vlucht Clown En misschien dat we met fotobewerking nog een heel eind komen Knipoog Moet ik nog eens tijd insteken Lachen

Bedankt Lachen

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:56

Let er op dat het bij dieren altijd fijner is om de foto's het liefst op ooghoogte te maken of daaronder. Bij de eerste foto sta je er net iets boven, waardoor je op je hond neerkijkt. Dat is jammer. Ook de kleuren zijn een beetje flets daar, wss scheen de zon vrij fel ?

De tweede foto had ik dan weer wat liever van ver af gezien en ik had ook liever iets meer van de achterpoten gezien, hoe het water wegspat.

De bandjes waren mij niet opgevallen, wel moet ik zeggen dat ik je foto's meer voor in het fotoalbum vind dan dat ik ze in een brochure zou plaatsen of op een site zou plaatsen. Knipoog (Zeg maar)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:07

Ok, bedankt.
Ooghoogte wordt geprobeerd maar is niet altijd mogelijk. Je moet weten dat het water nat is Knipoog Ik zat al op mijn hurken en had al een natte kont van de golven.. meer kon ik er op dat moment niet van maken Clown
De zon scheen inderdaad fel Ja Heb ik nog steeds moeite mee Nagelbijten / Gniffelen

In verband met de 2e foto heb ik ookal gehoord dat je als je beweging fotografeert dat je moet kijken dat er meer plaats is waar de beweging naartoe gaat (in dit geval links) dan aan de andere kant, omdat het anders lijkt alsof er tegen de kader gelopen/gesprongen wordt. Vandaar dat deze foto mij goed leek. Maar dit is dan niet zo? Gewoon altijd proberen in het midden te zetten? Of is dat een persoonlijk iets?

Ik ben ook een hobbyfotograaf, heb het materiaal en de tijd niet om er professioneel mee bezig te zijn. Ik trek dus foto's voor mezelf, maar wil wel bijleren, dus vandaar dat ik er af en toe plaats Lachen Maar je vindt ze niet geschikt voor bv. op een website? Ook niet een site van een hobbyfotograaf?