De tekening is gemaakt op a3 formaat grof aquarelpapier. Dat is eigenlijk voor oliepastel te grof. Maar door de verhuizing had ik niks anders bij de hand.

Dit is de foto... echter kon ik hem maar een keer uitprinten aangezien wij momenteel geen internet hebben. Ik heb hem dus uitgeprint bij een vriend en die pinter deed raar en dus is de foto op papier veel donkerder geworden en had een hele rode gloed.

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening over deze tekening. (Overigens is de foto van de tekening niet helemaal geweldig.. maar deze is dan ook met een voor mij vreemd fototoestel gemaakt. De kleuren zijn met de computer iets aangepast om ze meer te laten lijken op het orgineel... daardoor is er iets aan kwaliteit verloren gegaan. Maar ik vond de juiste kleuren belangrijker dan perfecte kwaliteit.)

De mond vind ik storend.. het witte lijntje erin - ookal zie je dat op de foto - maakt het een beetje raar. Het haalt de diepte tussen zijn lippen weg, waardoor je ook meteen een wat afwijkende 'glimlach' maakt. Enn.. zou ik in jouw geval het halster nog omlijnen met een scherpe lijn. Dit zou ik met een potloodsoort doen. Zodat het van het paard afwijkt en niet zo in het paard mee gaat.