Waterdruppels
foto`s zijn op standaard instellingen gemaakt .
zodra ik het op tv stand probeerde kreeg ik ze niet mooi scherp en of te donker of te overbelicht , heb van alles geprobeerd met isowaarde / wit balans / sluitertijd ik kreeg ze niet mooi tevens zit de was bak ook best in een donkere hoek bij ons thuis! Naja ik vond ze verder wel aardig gelukt
001

002

003

004

en de luchtbalon
005

en hoe ik terug kan lezen met welke instellingen etc deze gemaakt is , kheb no idea ik dacht dat ik deze ook op de standaard instellingen heb gemaakt.
Eer dat we door hadden namelijk dat er een ballon aan kwam , was die ook weer voorbij!
Heb zo`n ding nog nooit zo hard zien gaan , zelfs de paarden hoorden en zagen hem pas toen die boven ons hoofd voorbij ging.

Ze zijn geen van alle echt slecht, maar ook geen van alle bijster origineel (ik heb het nu alleen over foto 1 t/m 4). Bij dit soort foto's "moet" je iets meer proberen met composities en vooral kleuren als je nog origineel wilt zijn, want dit is allemaal al heel vaak gedaan. Foto 3 vind ik het meest aanspreken omdat die vanuit een iets andere hoek genomen is.