[FB] Kandy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

[FB] Kandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 17:48

Ik had vorige week voor de lol foto's gemaakt van een vriendin met haar paardje, hier was ik niet tevreden over, ze had haar oortjes naar achteren en was erg onrustig. Uiteindelijk erop met de oortjes naar voren, was de foto niet helemaal scherp en miste er toch nog iets in.

Ben hem daarom toen gaan proberen te bewerken en vond dit zelf aardig gelukt voor de eerste keer dat ik van 2 foto's 1 heb gemaakt! Heb dus het bovenste gedeelte van een andere foto afgehaald en geprobeerd zo mooi mogelijk erin te verwerken, oog meegedraait zodat het een geheel werd en uiteindelijk het nawerk eraan gedaan.

Afbeelding
-De foto groter

RelarDevi

Re: [FB] Kandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:37

Netjes gedaan maar wel jammer dat het paard beetje dof uit zijn ogen kijkt terwijl zijn oortjes 'alert' zijn.

Ciinderella

Re: [FB] Kandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 07:59

Bedankt, dat is kandy. Ik heb een stuk of 500 foto's van haar en maar zelden dat zij er 'herder' opstaat of zij moet rennen en springent door de bak vliegen Knipoog

Verder was ze die dag niet lekker, ze was geschopt waar we pas achterkwamen toen we een fototje of 20 hadden gemaakt. Hierdoor was ze droefig en wou niet meewerken, vandaar dat ook haar oortjes niet naar voren wouden. Ik bekijk eens alle fotos nog door of ik een beter oog heb maar denk het bijna niet.