[FOTO] Paardjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 13:19

Vandaag mij eens kunnen uitleven op "vreemde" paarden, en er zijn toch wel enkele leuke foto's uitgekomen vind ik.
Maar misschien is dat helemaal niet zo? Clown Wat is jullie mening Lachen

Ben wel blij dat ik de lucht voor een groot deel al goed heb gekregen (voor degene die niet weten waar ik het over heb: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=810218&hilit=) maar ook nog niet elke keer. Moet eens meer opletten waar ik sta en hoe ik het paard wil fotograferen, maarja, soms gebeurt er gewoon wat leuks en trek ik gewoon een foto Vork

De foto's:
1. Afbeelding

2. Afbeelding

Jammer van de persoon en het veulen, maar kan misschien nog weggewerkt worden ofzo?
3. Afbeelding

Ze waren met het veulen aan het spelen en dat gaf wel leuke plaatjes, alleen dat de andere paarden graag aandacht willen en dat merk je dan wel op de foto's, maar toch vind ik ze daardoor een leuk effect hebben Clown
4. Afbeelding

5. Afbeelding

Dit vind ik een leuke, alleen had het meer paard moeten zijn (dus meer ingezoomd en dan had je die andere er ook niet half opstaan, maarja, op dat moment ... Knipoog )
6. Afbeelding

En deze, ergens jammer van het paard op de voorgrond, maar ergens ook weer niet? Lachen
7. Afbeelding

Laat gerust een reactie achter, en tips waar ik wat mee kan mogen natuurlijk altijd geplaatst worden Knipoog
Bedankt voor het kijken Lachen

Edit; even nummertjes erbij gezet voor het gemak Clown
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 06-08-07 13:53, in het totaal 1 keer bewerkt

mijntjuhh

Re: [FOTO] Paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 13:46

foto 1: mooie foto.
foto 2: achtergrond stoort mij een beetje, verder leuke foto.
foto 3: de vliegen op het hoofd, mens en paard daarachter storen mij ook. deze kan je misschien wegwerken.
foto 4: spreekt mij niet echt aan, donkere vlek rechts enz.
foto 5: mooie foto, jammer van de twee paarden aan de zijkant.
foto 6: precies wat je zelf ook zged, meer ingezoomd en andere paard weg.
foto 7: storend hek, en inderdaad jammer van dat voorste paard.

let dus vooral op je achtergrond. de rest zit er goed uit!

Anoniem

Re: [FOTO] Paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 10:24

Die donkere vlek op foto 4 is (jammer genoeg) een paard wat net op het moment van de foto aandacht zocht Clown

Bedankt voor je mening Lachen