[FOTO] Rossi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

iefke

[FOTO] Rossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 21:46

Afbeelding

Pentax Optio Svi...

Joyce_

Re: [foto] Rossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 21:50

Sorry, voor mij izzieumnie
Geen slechte foto hoor, maar de uitsnede vind ik niet mooi, had hem liever óf krapper, óf ruimer gezien, maar nu staat net een half oor er niet op, en een paar haren van een poot/buik er wel op. Snorharen zijn er afgetjopt, maar linksboven zie ik wel een stukje wat ik er liever had afgezien.
De foto ligt nu nét tussen een close-up en een gewone portretfoto in, en persóónlijk ben ik er dus niet weg van.

Als je de verzadiging van de foto trouwens net een klein stukje omhoog zet, oogt hij ook net wat frisser, komen de kleurtjes mooier uit, en lijkt hij minder flets Lachen

iefke

Re: [FOTO] Rossi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 21:57

Ja, ik snap wat je zegt en kan daar ook in komen. Ik vind vooral de blik van de poes erg sprekend en heb niet zozeer op de compositie gelet toen ik de foto maakte... Zovaak zit Rossi niet stil Lachen
Ik heb trouwens niet gecropt, maar de foto zo gemaakt. Hoe zou jij hem croppen dan?

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 21:58

Ik heb er wel geen verstand van maar vind het een hele mooie foto hoor!! Haha!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:00

Jammer dat ie gesneden is en niet helemaal erop staat.
Ik zag de naam Rossi, moest gelijk aan voetballer Rossi denken (al denken andere aan motorrijder Rossi)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 22:01

Wat bedoel je te zeggen Samy?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 22:07

Afbeelding

Myukii schreef:
Sorry, voor mij izzieumnie
Geen slechte foto hoor, maar de uitsnede vind ik niet mooi, had hem liever óf krapper, óf ruimer gezien, maar nu staat net een half oor er niet op, en een paar haren van een poot/buik er wel op. Snorharen zijn er afgetjopt, maar linksboven zie ik wel een stukje wat ik er liever had afgezien.
De foto ligt nu nét tussen een close-up en een gewone portretfoto in, en persóónlijk ben ik er dus niet weg van.

Als je de verzadiging van de foto trouwens net een klein stukje omhoog zet, oogt hij ook net wat frisser, komen de kleurtjes mooier uit, en lijkt hij minder flets Lachen

Klopt helemaal wat je zegt, ik heb het nu even snel gedaan... Lachen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 22:10

Jááá zo istie mooi! Vind hem een stuk beter zo, en ik maar denken dat er nooit wat met mijn commentaar gedaan wordt, haha Haha!