[FOTO] De avond valt...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

[FOTO] De avond valt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 19:27

En hij overdenkt zijn dag? Knipoog
En ik moet m'n ramen lappen...

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MamaMiesje op 03-08-07 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Verosjaak

Re: [FOTO] De avond valt...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:29

Sorry, mooi idee, maar dit is niet de foto die ik bij de titel bedacht. Idd zorgen dat je je ramen lapt Nagelbijten / Gniffelen en dat je ziet dat de avond valt, door bijv de schemering als achtergrond te hebben. Met welke camera fotografeer je en hoe lang?

LisaW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:32

Hij is inderdaad niet helemaal scherp, jammer van die vieze ramen! Verder wel een leuk idee, hoor Knipoog Aan de ene kant vind ik hem best saai en niet bijzonder, maar aan de andere kant heeft hij toch wel weer iets Lachen

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 19:35

@Vero:
nou, aan de camera kan het niet liggen ( 350 D) Nagelbijten / Gniffelen
Maar goed, jullie hebben gelijk hoor; ik moet nog hard oefenen op dit soort (licht) situaties. Is moeilijk scherpstellen Ja

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:45

De kleuren buiten passen zeer goed bij de uitstraling van de kat. Ja [ookal zie je z'n gezichie niet.. Clown]
En volgende keer moet je voor het mooi idd de ramen lappen. He kan iets moois toevoegen, maar in dit geval is het erg storend...
Ook had ik er een klein beetje contrast nog in bewerkt. Dat voegt nét even iets toe. Alhoewel, je moet er wel voor zorgen dat de kat niet helemaal zwart wordt.

Genoeg gezwemel.. Gewoon een mooie shot. Ja Het paarse past goed bij 'het nadenken van de dag'.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 09:05

Jammer dat je net een streepje raamkozijn aan de onderkant naast de kat ziet. Verder leuk bedacht en ik vind de snorharen erg leuk! Lachen