[FOTO] BLOEM

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MissBambi

[FOTO] BLOEM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 21:44

foto's zijn eigenlijk per ongeluk gemaakt.. ofja niet per ongeluk.. maar wilde een vriendin laten zien wat macro nou precies inhield en daar is deze foto uitgekomen,

vind hem zelf wel redelijk, aangezien ik nog niet zo lang foto's maak.

Afbeelding

brand maar los!

MissBambi

Re: [FOTO] BLOEM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 10:25

Ik zou het erg op prijs stellen als er toch enige reacties geplaats worden, met odnerbouwende kritiek Knipoog

Mistie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 10:26

't is een redelijk mooie foto. Hij raakt me niet helemaal. Misschien komt dat omdat 'ie voor zover ik kan zien niet helemaal scherp is..

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 13:32

Ik vind het idd ook een redelijke foto.. Het was mooier geweest als de bloem er helemaal op had gestaan (de blaadjes) en als er niet een schaduw overheen was gevallen. Volgens mij moet je dan gaan tegenflitsen oid.

De achtergrond is opzich oke, zonde van die twee lichtgele vlekjes, maar dat kun je evt met photosop nog wel weghalen!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 14:19

ik vond het ook jammer dat de blaadjes er niet helemaal op staan, maar vond ze niet storen.. vond de schaduwen er juist erg mooi op en ook dat het onderste blaadje een beetje vervaagt in het zwart.. ik zal morgen eens kijken of ik hem kan photoshoppen.. Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:02

Jammer dat de blaadjes er niet helemaal op staan. Tevens is ie ook niet scherp. En de foto kijkt niet fijn; dit komt doordat het geel 'raar' geel is. Er is weinig kleuren-diepte om dat zo maar even te zeggen - hoewel de schaduwen door de gekromde blaadjes wel weer wat goed maken. Het geheel is wat te flets.
Wel een hele juiste achtergrond. Ja Geen storende dingen en niet té donker.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 15:11

welke dingen zijn dan niet scherp? Ik moet zeggen dat ik niet kan zien dat er dingen niet scherp zijn.. maar dat zal wel door mijn onervaren kijk op foto's komen. Knipoog

mag ik vragen wat je met kleuren diepte bedoeld? verder heel erg bedankt voor je reactie! Ja