[TEK] Eenhoorn...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

smurf1988

[TEK] Eenhoorn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 21:08

Laats voor het eerst met pastelkrijtjes gewerkt, erg prettig spul moest er alleen wel aan wennen. Dit is dus mijn eerste "creatie" :
Afbeelding

Echt bar slechte foto, heb er ook geen uren aangezeten. Gewoon even snel in 20 minuten een tekening gemaakt (heb niet echt veel geduld) en dat kan je er opzich ook wel aan af zien. Maar ben toch wel benieuwd naar jullie meningen Haha!

Faelivrin

Re: [TEK] Eenhoorn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:03

Ik vind het snuitje en het oog zo mooi uitgewerkt. Ja Echt heel zonde dat er niet iets meer detail in de hals zit. Ik vind het geslaagd hoor! Zou zo bij mij aan de muur mogen!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:06

In 20 minuten? WOW. Wat mooi zeg. Ik zou het nog niet kunnen in 20 jaar. Bloos. Ik vind het prachtig, de kleurencombinatie die je gebruikt heb vind ik mooi.

_Maurits_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 10:13

Ik vind hem erg mooi geworden, alleen vind ik het persoonlijk een beetje jammer van die zwarte lijnen. Ik snap wel waarom je dat hebt gedaan, maar zo is het imo iets meer stripachtig. En misschien had je de hals ook iets donkerder kunnen maken, nu is hij lichter dan het hoofd.
Neemt niet weg dat ik hem verder erg mooi vind, zeker voor de eerste keer!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 16:20

Zéker voor 20minuten-werk vind ik hem prachtig gelukt. Ja
Tegenover de rest vind ik het oog eigenlijk overdreven gedetailleerd. Het is een mooi oog, dus de rest had van mij ook wel zo gemogen.