[ART] Vriendlief onder de henna gekalkt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lessien_2810

[ART] Vriendlief onder de henna gekalkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 13:32

Mijn vriend vond het leuk om een keertje een henna tattoo te laten zetten, ik ben toen maar eens de jaarmarkt op gegaan en heb t ook nog gevonden ook! Dit is het originele ontwerp:

Afbeelding
Shot with HP psc2350 at 2007-07-28

En dit is het resultaat:

Afbeelding
Shot with DSC-P92 at 2007-07-28
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 28-07-07 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast.

8nnemiek

Re: [ART] Vriendlief onder de henna gekalkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 22:13

Het echte ontwerp vind ik heel erg mooi Ja Kan ik heel lang naar kijken, je ziet er vanalles in!
De uitwerking vind ik eigenlijk wat minder (maar gelukkig is t henna, en geen echte haha Tong uitsteken ) Volgens mij kwam het net niet goed uit en moesten de 'vleugels' toen maar minder hoog worden, dat vind ik wel jammer, hij klopt niet meer zo mooi. (ook jammer van de vage foto, moeilijk te zien, krijg er een beetje pijn van aan mn ogen) en er is wat weinig verschil in dikte van lijnen.
Maar als ik het originele ontwerp niet had gezien dan had ik de tatoo denk ik toch erg sjiek gevonden Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 22:58

Ik vind het heel knap. Nagelbijten / Gniffelen Ik zou het geduld er echt niet voor hebben. Uitwerking vind ik wel gewoon goed. Al is het orgineel natuurlijk mooier maar ja, zo goed als het orgineel kan het de eerste keer toch niet. Haha! Hoe lang blijft zo'n tatoo zitten met henna? Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 09:48

Heel mooi gedaan! Als ik het voorbeeld erbij zie vind ik de uitwerking wel wat minder kloppen, maar zonder het voorbeeld is het gewoon perfect. Ja

Faelivrin: Ik heb het ooit in Turkije laten doen, ondanks het zwemmen, douchen etc. heeft het er 2 en halve maand opgezeten. Weet alleen niet hoe het met de henna hier zit.. Haha!

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 14:35

jammer van de slechte kwaliteit van de foto... ziet er namelijk tres goed uit! blijft zoiets nou lang zitten?

mooi ontwerp ook dat je hebt gekozen..

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 18:02

Volgens mij blijft het een paar weken zitten. Toen ik het er op had gedaan wist ik vrij weinig wat erna zou gebeuren. Het is daarna opgedroogd, eraf gevallen.. en tot mijn grootste verbazing werd de henna zelf oranje/bruin. Best jammer eigenlijk. Want nu zie je het niet zo goed