Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb hem wel opgeslaan van je 'mijn album.' vandaar nog die link erop. 

Loizy schreef:Ik vind 't niet bijzonder, het is een typische 'grazende-ponyfoto'...
Als je een grazende pony fotografeerd, wat is zelf niet eens z'n mooi beeld vind maar toch, dan moet je vanaf kikkerperspectief of op hoogte van de knieen.
Nu heb je 't idee dat je vanaf vogelsperspecief fotograveerd en dat vind ik wat minder..
Verder wel een leuke achtergrond en leuke pony, maar dus jammer dat het z'n typische stand is en dat hij bewerkt is..
Ook het halster lijkt wat vies, je zou voor het mooie een hoofdstel zonder teugels kunnen gebruiken, hierdoor lijkt het sjieker.
Wel een hele mooie pony, wat voor ras? kruizing fjord?
Achja, maakt eigenlijk niet uit

jolienvdb schreef:Ras van Queeny is een Henson
Hééé magali, niet alle detailfoto's waren van jouAchja, maakt eigenlijk niet uit
Loizy schreef:Ik bedoelde het ook niet als aanval ofzo, meer als mijn idee erover.
Ik vind hem zelf wat typisch, maar dat is maar wat je gewend bent.
Ik vind kikkersperspektief 't leukste, daarnaast op hoogste van het dier of voorwerp zelf.
Op ooghoogte heb ik het gevoel dat ik d'r op kijk, en daar hou ik niet zo van.
Maarja, de foto's van het bruine paard (weet even de naam niet..) vind ik eerlijjk gezegt een stuk mooier, maar dat is mijn mening!
.
(en dat kunnen we wel gebruiken in deze tijd
). Alleen mist hij inderdaad wat scherpte. De witte bandages storen mij ook. Ik vind de originele versie mooier dan de bewerkte
.
En ik zou je aanraden je foto's niet meer bij mijnalbum.nl te uploaden. Dit kijkt absoluut niet fijn, die slechte kwaliteit.
Zomer zouden we wel kunnen gebruiken!