[TEK] Benji (Jack)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

[TEK] Benji (Jack)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 23:18

Ik ben op zoek naar tips. Dit is de eerste keer dat ik een hond teken Lachen Ben overigens ook een 'amateurke' om het zo maar even te zeggen. Het linkeroogje stoort mij. Het onderste bandje moet ik idd nog verder in kleuren maar dat was gewoon donker Bloos

Afbeelding
overgetekent van;
Afbeelding

ik zie wel dat een aantal 'donkere' gedeeltes weg gevallen zijn met scannen en uploaden Scheve mond

edit; en het rechter (donkere) oortje moet wat groter Nors opkijken

Ciinderella

Re: [TEK] Benji (Jack)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 10:58

Ik kan de tekening niet zien meid,

MijnAlbum.nl is tijdelijk onbereikbaar wegens
technisch onderhoud. Onze oprechte excuses.

Oeps, probeer het anders eens via http://imageshack.us . Dan blijft ook meteen jou kwaliteit van de foto mooier als bij mijnalbum! Ben benieuwd Lachen

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:36

Ik vind het er helemaal niet slecht uitzien, Phara!!!
Het is op de scan moeilijk te zien, maar zorg ervoor dat de oogjes een wit puntje hebben, dat zal ze veel sprekender maken. Verder is het neusje niet helemaal correct (de bovenlip, voor de kijkers links).
De rest heb je zelf al genoemd Lachen.

Verder vind ik dat je de aanzet tot schaduwen al heel netjes hebt gedaan! Ook heeft het hondje al een mooie, sprekende uitdrukking Lachen.

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:58

*nu zie ik hem weer Knipoog

Ik vind ergens de verhouding niet helemaal kloppen, maar vind de tekening wel heel mooi. Had alleen het oog overnieuw geprobeerd, ik denk dat veel vehoudingen daarin zullen liggen. Verder mogen sommige stukjes iets gedetailleerder.

*Kijkt nog eens*, wat je al aangaf, klopt het rechtse oortje niet helemaal, iets te klein en de vlekken zijn niet helemaal goed daar. De 'knik' bovenin het hoofdje heeft hij op de foto ook niet zo hard en rondom het neusje mag meer getekend worden denk ik.

Zeker voor de eerste keer vind ik het ontzettend goed! En ik denk dat als je het oogje zou veranderen de tekening heel mooi zou zijn! Hoop dat je er iets aan hebt? Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 14:47

Ciinderella; ik ga dadelijk eens proberen om die dingen even aan te passen. Het oortje stond ook 'niet juist' dat heb ik gisteren avond al aan gepast. Dankje voor de tips! Ga er zeker mee aan het werk Haha! (misschien vanavond dus al de aangepaste)

Amethyst; dankje Bloos Die bovenlip klopt idd niet, eignelijk vind ik met het neusje in het algemeen iets 'gek' zijn. Maar ik zie alleen niet goed wat ik daar precies aan kan doen Nagelbijten / Gniffelen Ik denk de bovenlip iets minder 'duidelijk' maken om te beginnen...

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:16

ben benieuwd! Lachen Succes, oefening baard kunst he!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:35

pharagirlke schreef:
Amethyst; dankje Bloos Die bovenlip klopt idd niet, eignelijk vind ik met het neusje in het algemeen iets 'gek' zijn. Maar ik zie alleen niet goed wat ik daar precies aan kan doen Nagelbijten / Gniffelen Ik denk de bovenlip iets minder 'duidelijk' maken om te beginnen...

Amethyst Clown Haha! Komt vast door mijn ava Haha!.

Voor wat betreft de bovenlip: ik zou je binnenste lijn daar volgen (die komt het meest overeen met de foto), nu lijkt de lip iets te bol in vergelijking tot de foto. Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 18:38

scanner heeft gekke dingen ondernomen precies Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

een paar schaduwen toegevoegd, let maar niet op het feit dat ie vanboven ineens veel lichter lijkt dan vanonder want Nagelbijten / Gniffelen

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 21:56

Een stuk beter!

Ik moet zeggen dat ik 'm best erg mooi vind! Ik zou alleen, maar dat kan ook door de scan komen, het linkeroog (voor de kijkers) iets sprekender maken, zoals je bij het rechter hebt gedaan Lachen

Maar verder: heel goed Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 22:23

Daar ga ik dadelijk eens naar kijken Haha! Eerst nog het e.e.a regelen Schijnheilig

missyissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 22:24

ik vind hem kei mooi! maar volgens mij heeft hij aan de linkerkant geen snorharen.
ik vind hem wel kei gaaf!

Alrun__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 22:26

Ah, dat ziet er al beter uit! Maar de eerste vond ik ook niet verkeerd, ik zou het je niet kunnen nadoen .. ^^ Ik heb net eindelijk ook goede potloden gekocht, dus ga maar eens beginnen met oefeningetjes:o

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 20:43

Mooi gedaan hoor! Je hebt een erg moeilijke foto uitgezocht om na te tekenen Knipoog Omdat de hond in zo'n houding staat, is het lastig om dat ook op papier precies zo over te brengen.
Toch ben je er redelijk in geslaagd - nog niet helemaal, maar voor de eerste keer vind ik het súperknap.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:16

Inderdaad mooi gedaan! Vind hem goed geslaagd. Niet een simpele foto om na te tekenen, zeker niet als het je eerste hond is. Proficiat hoor! OK dan!

JML

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 23:18

Ik had je andere topic al gezien met de twee musketiers. Opende dit topic en herkende hem meteen, dus wat dat betreft zit het wel goed. Ik vind het knap gedaan. Wat ik altijd doe is eerst een structuurtje maken... even meten met het potlood wat de afstanden zijn en waar wat zit. Wat dat betreft ben je ook geslaagd! Super!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 10:29

Bloos dankje allemaal Bloos

kwam er bij de snuit idd ook achter dat t geen makkelijke foto was maar het was het proberen waard Haha!

Tips zijn nog altijd welkom natuurlijk Lachen