Ik wil de foto's absoluut niet op HT of andere fora zien! Anders zal ik er de volgende keer toch echt een groot © op moeten doen! Let dus op het © dat er nu op zit.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En tja, ik vind het hoofdstel wel heel mooi met stang en trens. 

Ik vind het zo mooi staan, de eigenaresse ook.
Ik heb zowel foto's met teugels als zonder teugels.

Nij foto 1, 4 en 5 zie je inderdaad geen teugels, aan de achterkant was dit wel te zien. Aan de voorkant(deze kant van het bit dus; de rechterkant van het paard) zat geen teugel en er werd júist op gelet dat er geen spanning op de teugels zat... Dus het bit kan niet rot in zn mond hangen.
. 
Verder wou ik eens vragen hoe je de teugels wegwerkt? Ok met photoshop en dan...?
. (mooi paard ook
) 

). Zeker geen slechte foto's!
Citaat:Opvallend de minste foto vind ik 3, dat is ook de enige die half in de schaduw van de zon is gemaakt, en hier ervaar ik maar weer dat dat bij donkere paarden niet mijn smaak is - niet echt een tip, want anderen ervaren dat wss anders.
Het is ook een foto waarop het paard zichzelf is. Het is eigenlijk een heel rustig paard wat nergens van schrikt.
Hier staat ie dan ook ontspannen op de foto.
Citaat:Laat ik even duidelijk maken dat de eigenaresse het zélf mooi vond. En tja, ik ga daar niet tegenin. Het zijn tenslotte háár foto's. Ze was een en al enthousiast over de foto's en dat vind ik het meest belangrijk.