[TEK] Portret

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Portret

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:55

Afbeelding

Houtskool, A4, 120g

Graag tips. Heb het idee dat de verhoudingen hier en daar niet kloppen. Vooral bij de neus Nagelbijten / Gniffelen

K_im

Re: [TEK] Portret

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:57

Wauw! Echt heel mooi!
Volgens mij klopt het wel hoor allemaal.. Misschien de ogen, de een is iets donkerder, maar dat maakt toch niet zo heel veel uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 09:58

De ogen vielen mij net ook al op, ik heb de *voor ons* rechter al iets lichter gemaakt Lachen
Bedankt voor je reactie Ja

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:00

Echt heel erg mooi hoor, ik heb er niks aan toe te voegen Knipoog

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:02

Hoi; ik vind dat je het poslgewricht wel erg grof hebt getekend; verder oogt ze namelijk tenger; ook de hand (verhouding lengte vingers en hand zelf) klopt volgens mij niet helemaal. De neus lijkt qua perspectief iets meer vanaf beneden te zijn getekend terwijl het gezicht verder wat meer rechtstreeks zijn getekend, if you get me...
Mooie vrouw trouwens.

Loe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:19

super gedaan...ook die schaduwwerking in het gezicht...wow Haha!

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:23

ik vind t ook onwijs mooi gemaakt!
x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:27

detour schreef:
Hoi; ik vind dat je het poslgewricht wel erg grof hebt getekend; verder oogt ze namelijk tenger; ook de hand (verhouding lengte vingers en hand zelf) klopt volgens mij niet helemaal. De neus lijkt qua perspectief iets meer vanaf beneden te zijn getekend terwijl het gezicht verder wat meer rechtstreeks zijn getekend, if you get me...
Mooie vrouw trouwens.

Ik snap wat je bedoelt, bedankt voor je reactie Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:30

Is goed, hoor! Geen idee of het met me eens bent, hoor. Heb zelf op de kunstacademie gezeten en zoveel portretten models getekend dat ik wel eens dacht:" Wanneer komt er eens wat meer schot in mbt de ontwikkeling?".. Het is zoooo moeilijk om het goed te doen... Soms hielp het me om gewoon eens een tekening opzij te leggen en het later opnieuw te pakken. Dan zag ik weer nieuwe dingen waar ik wat aan moest doen. Soms is het nooit goed, he?.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 10:33

Dat vind ik het fijne aan fora. Als ik er even niet meer uitkom plaats ik mijn werk op een forum als bokt en dan komen er vanzelf nieuwe dingen boven water waarvan ik denk; goh ja, dat had ik nog niet gezien Lachen.
Vooral aangezien er weinig mensen in mijn omgeving zijn die echt wat meer ervaring hebben met tekenen.

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 20:36

Ik weet niet of ik het goed heb, maar volgens mij is dit Avril Lavigne. Er is idegeval een foto van haar in deze houding, en ik vind hem behoorlijk lijken.

Erg mooi getekend, een fijne plaat om naar te kijken. Enkel is haar hand ietwat dik. Maar niet iets wat je aandacht trekt als je er naar kijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 10:13

Brit schreef:
Ik weet niet of ik het goed heb, maar volgens mij is dit Avril Lavigne. Er is idegeval een foto van haar in deze houding, en ik vind hem behoorlijk lijken.

Erg mooi getekend, een fijne plaat om naar te kijken. Enkel is haar hand ietwat dik. Maar niet iets wat je aandacht trekt als je er naar kijkt.

Het is inderdaad Avril, maar ik durfde dat er niet bij te zetten omdat ik haar er niet op vond lijken Huilen van het lachen Valt me nog mee dat jij haar er wel in herkent *LOL*

Haar hand heb ik al ietsje aangepast Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 10:28

Verbeterde versie:

Afbeelding

Oog lichter gemaakt en pols wat kleiner Lachen. Neus kwam ik niet helemaal uit dus dat heb ik zo gelaten Nagelbijten / Gniffelen

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 11:51

Ik zou willen dat ik het zo kon Haha!
Ik heb er niks op aan te merken, ik vind hem super.

JeroenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 12:04

Plaudar schreef:
Dat vind ik het fijne aan fora. Als ik er even niet meer uitkom plaats ik mijn werk op een forum als bokt en dan komen er vanzelf nieuwe dingen boven water waarvan ik denk; goh ja, dat had ik nog niet gezien Lachen.
Vooral aangezien er weinig mensen in mijn omgeving zijn die echt wat meer ervaring hebben met tekenen.

Ik bijvoorbeeld he Bianc, ik vind hem dr goed uitzien ben blij dat ik jou heb als teken lerares. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 13:13

Bedankt Ja

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:20

Supermooi gemaakt ! Haha!
Ik snap niet hoe jullie dat voor elkaar krijgen, ik heb op de verbeterde versie niets aan op te merken. Mag ik vragen wie je hebt na getekend ? Lijkt op Avril Lavigne Clown

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:21

Plaudar schreef:
Brit schreef:

Het is inderdaad Avril, maar ik durfde dat er niet bij te zetten omdat ik haar er niet op vond lijken Huilen van het lachen Valt me nog mee dat jij haar er wel in herkent *LOL*

Haar hand heb ik al ietsje aangepast Lachen

Aaah, het dus idd Avril Pling

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 21:38

Oud topic, vandaar hier een slotje.