Houtskool, A4, 120g
Graag tips. Heb het idee dat de verhoudingen hier en daar niet kloppen. Vooral bij de neus
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

detour schreef:Hoi; ik vind dat je het poslgewricht wel erg grof hebt getekend; verder oogt ze namelijk tenger; ook de hand (verhouding lengte vingers en hand zelf) klopt volgens mij niet helemaal. De neus lijkt qua perspectief iets meer vanaf beneden te zijn getekend terwijl het gezicht verder wat meer rechtstreeks zijn getekend, if you get me...
Mooie vrouw trouwens.
.
Brit schreef:Ik weet niet of ik het goed heb, maar volgens mij is dit Avril Lavigne. Er is idegeval een foto van haar in deze houding, en ik vind hem behoorlijk lijken.
Erg mooi getekend, een fijne plaat om naar te kijken. Enkel is haar hand ietwat dik. Maar niet iets wat je aandacht trekt als je er naar kijkt.
Valt me nog mee dat jij haar er wel in herkent 

. Neus kwam ik niet helemaal uit dus dat heb ik zo gelaten
Plaudar schreef:Dat vind ik het fijne aan fora. Als ik er even niet meer uitkom plaats ik mijn werk op een forum als bokt en dan komen er vanzelf nieuwe dingen boven water waarvan ik denk; goh ja, dat had ik nog niet gezien.
Vooral aangezien er weinig mensen in mijn omgeving zijn die echt wat meer ervaring hebben met tekenen.
Mag ik vragen wie je hebt na getekend ? Lijkt op Avril Lavigne
Plaudar schreef:Brit schreef:Ik weet niet of ik het goed heb, maar volgens mij is dit Avril Lavigne. Er is idegeval een foto van haar in deze houding, en ik vind hem behoorlijk lijken.
Erg mooi getekend, een fijne plaat om naar te kijken. Enkel is haar hand ietwat dik. Maar niet iets wat je aandacht trekt als je er naar kijkt.
Het is inderdaad Avril, maar ik durfde dat er niet bij te zetten omdat ik haar er niet op vond lijkenValt me nog mee dat jij haar er wel in herkent
Haar hand heb ik al ietsje aangepast