[SCH]2 x olieverf paard in de sneeuw

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SilverStorm

[SCH]2 x olieverf paard in de sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 09:47

Aurora
Afbeelding
Olieverf a4

Do i die in such a place?
Afbeelding
Olieverf, iets groter dan a4

Ik ben momenteel aan het oefenen om mezelf te dwingen meer achtergrond te maken en om te proberen meer details in de onderwerpen aan te brengen. de eerste heeft al iets meer haar, bij de tweede is de vacht nog glad...de tweede is ook iets dikker uitgevallen dan ik wilde... maar ach.. ik hou van dikke paarden Lachen Pling gelukkig gaat het fototoestel 1 dezer dagen naar de schoonmaak, dus vanaf dan weer fatsoenlijke foto's jeaaah!

deze twee zijn trouwens resp. nr 96 en nr 91 in mijn versie van de official japanese fantasy top 100 *nieuwsgierig naar de hele lijst? *klik**

*gaat snel weer verder oefenen*
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 26-07-07 06:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag aangepast. Hoofdletters, zie charter CB

Cyntje

Re: [sch]2 x olieverf paard in de sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:04

De eerste vind ik echt onwijs mooi! Een echt sneeuwsfeertje, krijg het er gewoon koud van Tong uitsteken

Bij de 2de heb ik dat minder, is meer 1 geheel met dezelfde kleuren.

Top gedaan hoor OK dan!

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:01

1. jammer dat de schaduw een beetje raar is bij de eerste, maar wat een heerlijk zacht *knuffelbaar* paardje Lovers
2. wat minder valt voor mijn gevoel beetje weg in de zelfde kleur, en de hoorn is wat scheef?!
gaaf gedaan trouwens de achtergrondjes Lachen

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 16:02

1. jammer dat de schaduw een beetje raar is bij de eerste, maar wat een heerlijk zacht *knuffelbaar* paardje Lovers
2. wat minder valt voor mijn gevoel beetje weg in de zelfde kleur, en de hoorn is wat scheef?!
gaaf gedaan trouwens de achtergrondjes Lachen

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 19:33

Ik vind die eerste ook het mooist, ook kwa kleurgebruik.
Hij is toch iets warmer om te zien en daar hou ik meer van!
Alsnog vind ik ze allebei mooi gelukt.

miepjevlug11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 20:52

Ik vind de eerste heel erg mooi gedaan, ook met kleurgebruik enzo. Maar op één of andere manier spreekt de tweede me meer aan. Ik vind dat wolkje van zn adem erg leuk erbij.

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 22:03

Ik vind het paardje op de eerste het mooist. Ook zo met die sneeuw op de rug Ja De schaduw op de grond vind ik wat minder.
Bij de tweede vind ik de lucht erg mooi, de schaduw op de grond en ook de adem die je ziet.
Bij beide vind ik de grond met sneeuw goed gelukt.
Als ik zou moeten kiezen, ga ik voor de eerste.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 13:54

Wow! SilverStorm! Die eerste heeft ook mijn voorkeur Lovers door de vacht, het koppie en de betere afwerking van de achtergrond. De tweede vind ik door het gladde minder maar daar vind ik de ademwolken echt weer heel gaaf gedaan!
Mooi werk dit!!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 19:41

Ik kan alleen maar zeggen: Wow!
Weer van die typische wegdroomplaatjes. Bij het zien van je kleuren die zo mooi in elkaar overlopen zou ik gelijk naar de winkel willen stormen voor een set olieverf. Jammer alleeen dat dat niet zo praktisch werkt in een woonkamer.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:59

Ik vind ze prachtig. De eerste spreekt me meer aan dan de 2de maar dat komt denk ik door de verhoudingen op de 2de. Het hoofd staat me daar te ver van het lijf af ofzo. Weet niet precies wat er IMO mis mee is, maar hij lijkt uit verhouding, hihi. De eerste is ècht super..

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 23:44

Eerste van de twee vind ik erg geslaagd, mooie kleuren + sfeer. Het dikke vind ik niet zo storen, hij doet me een beetje denken aan deze foto van een IJslander op de wiki. Beetje 'vet' op z'n ribben mag wel voor een uni die op de pool leeft Lachen

Bij de tweede mis ik de details die je in 1 wel hebt, maar dat geef je zelf ook al aan Lachen