[FOTO] Dreaming?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

WildChild

[FOTO] Dreaming?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 22:34

Deze foto wilde ik toch even laten bekritiseren door jullie. Het is een zelfportretje. Ik ben er niet supertrots op, maar het is ook de eerste keer dat ik het blackphoto-idee uitprobeer. Ook ligt de scherpte in deze foto beter dan in de eerdere zelfportretjes die ik hier postte. Ik heb mijn camera nu net een maandje denk ik, dus ik ben nog hard aan het oefenen.
But, be hard, I can handle it!

Afbeelding
Edit: Oja, en denk aan het copyright-gezeur.

Sanniej_

Re: [FOTO] Dreaming?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:44

Opzich vind ik het een leuke foto, vind in deze positie de ogen wel erg opvallen.
En de haar links naast je hoofd stoort een beetje maar verder netjes hoor ik doe het niet na Knipoog

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 22:58

Zonder haar zou ik het ook weer zo kaal gevonden hebben, denk ik. Ik vind het jammer dat mijn haar niet los is, maar dat kan ik nu niet meer veranderen Knipoog. Oja, dat ik steeds foto's van mezelf plaats heeft puur te maken met het gebrek aan mensen die model voor me willen staan. Dus niet dat ik het nou zo leuk vind om mijn eigen hoofd op de foto te zien ofzo xD.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 08:43

Opzich een nette foto Lachen

Ik denk nog wel dat er veel kan worden gedaan met de curves, vind hem een beetje flets en donker zo. Je ogen zijn wel opvallend mooi, heb je daar nog wat aan bewerkt?

Als je er niks op tegen heb, even snel wat aan de curves getrokken:

http://i53.photobucket.com/albums/g44/P ... p/poep.jpg

Als je het niets vind, haal ik het weer weg Lachen

Ohja, in zwart-wit doet ie het ook érg mooi!

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 09:27

Dankjewel voor het bewerken. Ik vind hem inderdaad wat lichter zo, is ook wel mooier, maar nu kijkt hij wel zo nep. Mijn ogen heb ik inderdaad wat bijgewerkt, maar aan de kleur niks gedaan ofzo. Ik had hem vandaag ook in zw geturned, en vond het resultaat ook wel leuk. Ik zal hem er straks is bijzetten in het zwartwit.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:30

Je had beter een ander kleur shirtje aan kunnen trekken voor een black foto, want je hoofd zweeft als je iets zwarts aantrekt met een zwarte achtergrond. Clown Maar goed; ik vind het een nette foto, alleen straalt er heel veel spanning vanaf omdat je heel erg gespannen kijkt. Dat vind ik persoonlijk erg jammer. Knipoog