[FOTO] People..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Pansy_

[FOTO] People..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 13:07

-

ik heb sinds een paar weken een Canon 400D. eerst met alleen de kitlens en nu ook met de 75-300 mm lens. ik ben heel erg veel aan het oefenen en ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. eerst plaats ik een topic met mensen. het is voor het eerst dat ik mensen fotografeer, normaal alleen mijn zus. voor mij is het nog heel erg wennen.
maargoed, hier de foto's:

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

let op, copyright. ( http://www.jolanda1990.web-log.nl / http://www.jolandafotografie.tk )

Enjoy!

Mazoe

Re: [FOTO] People..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 13:21

Ik ga voor je derde foto, die vind ik heel erg leuk en trekt mij
het meeste aan...

Bij foto nr. 2 is het erg jammer dat je rechts in beeld stuk haar van iemand z'n hoofd hebt staan.

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 13:36

Mooie foto's!

Op foto nummer 2 bij dat tongetje zie je een witte vage streep naar rechts toe. is dat een mens die daar loopt recht onderin.. want dan is het een haar die ik bedoel. maar dat stoort wel een beetje

voor de rest erg leuk!

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 15:56

De eerste foto's vind ik erg mooi..
Wat mijn commentaar is bij foto 4, 5 en 6 is dat het meisje op de foto's steeds zo geposeerd kijkt.. Mooier zou het zijn geweest als ze wat dromeriger/verliefder kijkt en niet steeds zo strak half glimlachend recht in de camera..

Verder keep up the good work Lachen

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 16:27

bedankt allemaal!

van die 2e foto, ik had er eigenlijk even wat uitleg bij moeten geven. het is zo'n ding , en dat jongetje draait hem heel hard, terwijl het meisje erop/erin zit. vandaar dat haar. misschien had ik de foto iets meer overzicht moeten geven, ik heb hem ook nog iets gecropt, maar het was zo'n mooi moment, dat ik snel een foto heb gemaakt.

Everest, van dat meisje ben ik helemaal met je eens, dat is mijn zus. ze is normaal heel fotogeniek, maar we zouden foto's gaan maken en toen het erop aan kwam had ze geen zin meer, en ging het niet zo makkelijk als normaal. (waars doordat haar vriend erbij was, was erg wennen.) maar we doen het zeker nog een keer over Lachen

[edit: @ Eas_Mon: die streep was mij nog niet opgevallen, goed dat je het zegt. dat is idd het haar van het meisje]

[nog een keer edit Knipoog Everest; bedoel je zoiets?
Afbeelding
het is em nog niet helemaal, maar komt wel een beetje in de buurt, toch?]

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:07

Dat bedoel ik idd meer ja! Je zus en dr vriend zijn superlief stel volgens mij! Maar de foto's komen gewoon niet zo tot hun recht door de geposeerde blik..

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:48

laatste foto is mooi!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 18:31

bedankt allebei! en Everest; ze zijn idd een superlief stel Lachen (vind ik Knipoog )

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 19:18

Je kleuren zijn meer grijstinten dan z/w.
Het zwarte mag zwarter en het witte witter Haha!
Verder heb je wel leuke momenten weten vast te leggen en je composities zijn over het algemeen ook fijn om te zien!
Netjes hoor, voor een eerste keer Lachen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 21:01

Ik zal ze even per stuk beoordelen Knipoog

1. Opzich een hele leuke foto. Vooral de achtergrond bevalt me wel. Jammer dat je maar heel weinig van het gezicht van je zus ziet. Mis vooral het ogenspel in deze foto. Knipoog

2. Hahaha. Het is net of kijkt dat jochie naar een heerlijk wijf die daar langs loopt. Heerlijk pakkende blik. Nette foto!

3. Lieve foto, technisch goed, maar hij doet me verder niets.

4. Zo tis net of kijkt hij dwars door je heen. Mooie ogen, leuke blik. Goede foto. Ja

5. Erg leuke foto. Prettig om naar te kijken! Leuk stel samen!

6. Lieve kus alleen net iets te laat genomen geloof ik. Verder leuke foto, alleen jammer dat jouw zus zo gefixeerd is op de camera en niet naar haar vriend kijkt. Clown

7. Jammer van de slagschaduw op zijn ogen. Verder lieve foto alleen kijkt je zus wat angstig. Lachen

Al met al een prettige serie om naar te kijken zo in grijswaarden! Lekker dooroefenen! OK dan!