[FOTO] Some blackpictures..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M3isSi3j

[FOTO] Some blackpictures..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 16:47

Ik ben helemaaal fan van blackpictures, alleen vind het gigantisch moeilijk! Daarom zijn tips en idee meer dan welcome :d

hier vast een paar plaatjes Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en!?
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 20-07-07 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast.

Rosenhart

Re: [foto] Some blackpictures..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:50

Echt heel erg mooi. Met welke camera heb je ze gemaakt. Ik ben ook een grote fan van blackpictures, maar het is idd erg moeilijk

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:54

erg mooi! Hoe dóe je adt in godsnaam!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:58

Wat bedoel je precies met Blackpictures? Scheve mond Ik zie er weinig black in namelijk.. Vind de fotos niet mooi, ten eerste dat lelijke logo van Party Flock stoort ontzettend! Verder zijn alle fotos ontzettend centraal genomen. Probeer eens een andere compositie uit. Dan is foto 4 niet scherp(Althans dat lijkt zo)en foto 5 is het lelijk dat je hebt geflitst. Foto 3 vind ik nog wel leuk, maar daar blijft het ook bij Lachen

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 16:59

Ik moet eerlijk zijn, geen van alle foto's pakt me. Bij 1 vind ik het contrast veel te hoog, dit lijkt gewoon nep. 2 is origineel, maar spreekt me totaal niet aan. Je ziet nog iets op de achtergrond. 3 vind ik zeker geen blackfoto en ik had de sluitertijd langer gezet zodat het water mooi onscherp word. 4 en 5 vind ik ook geen blackfoto's, allebei komen ze over als 'huis-tuin-en-keuken-foto's'.

M3isSi3j

Re: [FOTO] Some blackpictures..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 17:14

Ik heb een nikon spiegelreflex (d50)

@edda:
ik vind het belangrijker dat ik eerst de techniek onder de knie heb voordat ik ga spelen met composities.. daarbij ben je de eerste die het zegt..

Hoe wil je die laatste foto maken als het pikkedonker is zonder flits!? Zelfs met een ISO van 1600 zou je sluitertijd nog te lang zijn om hem scherp te krijgen..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:19

M3isSi3j schreef:
Ik heb een nikon spiegelreflex (d50)

@edda:
ik vind het belangrijker dat ik eerst de techniek onder de knie heb voordat ik ga spelen met composities.. daarbij ben je de eerste die het zegt..

Hoe wil je die laatste foto maken als het pikkedonker is zonder flits!? Zelfs met een ISO van 1600 zou je sluitertijd nog te lang zijn om hem scherp te krijgen..

Een lichtere plek zoeken?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 17:47

Ik weet niet of het aan mij ligt maar zo slecht zijn de foto's niet hoor. Compositie kan beter maar zo slecht is het nu ook weer niet. Het flitsen op de laatste foto stoort me ook niet. Technisch kunnen ze beter maar ik vind dat je erg goed op weg bent hoor!