Het is maar EEN tekening deze keer, maar op deze heb ik tussen de bedrijven door ook helemaal het SCHOMPES aan gewerkt! (eerlijk waar!) Dan was DIT weer niet goed, dan was DAT weer niet goed! Toch wil ik jullie raad en advies horen: want ik zit nog (zoals jullie zien!) met... de achtergrond! Want waar moet het paard staan? In een weiland? Aan zee? Op een boerderij? Noem het maar op!
Ik heb ook heel erg precies gewerkt en heel goed naar de orginele foto gekeken! (kon 'm niet meer terugvinden, maar het was uit een BIT-blad!) Het is eigenlijk de eerste tekening die ik met hokjes had getekend om het zo goed mogelijk te doen! (uitvergroot van een klein fotootje!)
Vinden jullie hem mooi? Vinden jullie 'm spuuglelijk? Brand maar los!
(Voorlopig laatste tekening, hoor! Moet denken aan vakantie volgende maand!)
PS: de foto heb ik expres donker gelaten, om de lijnen wat duidelijker te kunnen laten zien!
Persoonlijk vind ik het eigenlijk niet zo'n mooie tekening, maar oefening baart kunst
. Ik heb net ook je andere topics eens bekeken en aan de ene kant hebben je tekeningen iets heel goeds en aan de andere kant wringt er iets bij mij... Je hebt wel een hele uitgesproken stijl en dat waardeer ik wel heel erg, ook al zijn je tekeningen vaak niet anatomisch correct. Ik vind bijv. dat je neus, het halster heel goed hebt getekend, maar er wringt weer iets bij hoe je de schaduwen hebt gedaan. Soms zijn ze goed, andere keren hebben ze iets... ja, hoe moet ik dat zeggen... bijv. bij de kaak, die streperige streepjes, zeg maar.
)