Hier bij UK wil ik eens jullie tekeningen van mij laten zien die ik jaren terug heb gemaakt! (ik vindt ze schuwelijk!
)(Omdat het topic Uit de oude doos helaas gestopt is!)
Dan maar op deze manier!
Tips/adviezen hoor ik graag!!! (ook (onderbouwd!) commentaar!)

FJORD, potlood (1)

TWEE TREKPAARDEN, potlood (2)

ANKY, potlood (3) (paard vindt ik wel goed met dat hoofd van voren, maar Anky??? BRRRR!!!!)

ANKY II, potlood (4) (vééélste bruin dat paard!)

PAARD LIKT HAAR VEULEN (5) Als júllie toch eens wisten hoeveel versies ik hiervan[b] had gemaakt! (potlood)

PAARDENHOOFD (6) Begint er al wat op te lijken, niet? (uit 2004 alweer!) (potlood)

PAINTHORSE (7) Ook al eens met waterverf gedaan, maar deze vindt ik persoonlijk een tikkie beter! (potlood)

PAARD IN WEILAND (8) Paard is veel te uitgerekt, maar nu wél met een achtergrondje! (potlood)

DE SPEKNEK REIGER! (9) En waarom noem ik hem zo? Tja, kijk maar zelf! (waterverf/ecoline)

RAAF DER ZEE (10) Één van de beelden uit de lagune van het dolfinarium nagetekend (plakaatverf)

WOLF (11) Één van de beelden uit de lagune van het dolfinarium nagetekend (plakaatverf)

AREND DER ZEE (12) Één van de beelden uit de lagune van het dolfinarium nagetekend (plakaatverf)

PUGWIS (13) Één van de beelden uit de lagune van het dolfinarium nagetekend (plakaatverf)

DOLFIJN (14) Weet ik nog goed dat ik heel lang aan bezig was geweest om het goed te krijgen!
) Het kleurgebruik vind ik bij deze en bij de reiger erg goed.