Mijn commentaar
(Niet dat ik er veel verstand van heb
):
1. Jammer van de tafel
. Kan je hem niet uitsnijden? Nu trekt mijn aandacht toch meer naar die tafel, dan naar het midden.
2. Nu is ook weer de bloem niet helemaal het middelpunt, dat is erg jammer want voor de rest is dit een mooie foto. Alleen vind ik het jammer dat het blad links bij de bloem, zo afgeknipt is 
3. Jammer dat hij scheef is. Veder vind ik deze foto niet echt spannend. Als je een stukje had ingezoomd, dat je alleen het 'ding' voor een deel zag, zou de foto wat spannender zijn en daarmee mijn aandacht langer houden.
4. Mooi, jammer van de rots op de voorgrond. Voor de rest vind ik dit 1 van de beste foto's van deze serie 
5. Linkerbloem had er van mij afgemogen, dan had je meer een centraal punt. Veder is voor mijn gevoel net onder bloem het scherpst, dat is jammer
.
6. Mooi, van mij had de bloem (of wat is het
?) iets meer naar boven gemogen, nu is er aan de bovenkant iets te veel ruimte.
7. Ik zou de foto iets uitsnijden, vanaf boven er wat af. Nu is je plant niet het echte midden, en dat is jammer.
8. Jammer van de auto, die 'verpest' de foto eigenlijk. Ook jammer van het muurtje en de andere bloem.
In het algemeen; Een goed stel oefen foto's, ik mis eigenlijk bij allemaal een stuk contrast en ik denk dat door het verkleinen de foto's ook een deel van de kwaliteit kwijt zijn. Gewoon lekker veder oefenen
!