[FOTO] Oefenen met snelheid: Springwedstrijd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kathmandu

[FOTO] Oefenen met snelheid: Springwedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 21:59

Vandaag heb ik even geoefend met fotograferen op beweging, een springwedstrijd (gewoon bij mij op de manege). Dit heb ik nog nooit gedaan, met deze camera, dus het was voor mij wel even wennen. Vaak liepen mensen voor me langs etc. Omdat ik de ervaring op dit gebied helemaal niet heb, ben ik erg benieuwd naar jullie tips en commentaar! Geef dan ook echt fijn onderbouwd commentaar, anders kan ik er simpelweg erg weinig mee Knipoog.
Foto's zijn enkel verkleind.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

Sjoos

Re: [FOTO] Oefenen met snelheid: Springwedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:13

De eerste vind ik leuk, geeft het sfeertje weer.!
Derest vind ik net iets te donker en niet 100% scherp

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 12:13

Lachen

1. Leuk standpunt en de mensen die staan te kijken voegen echt iets toe! Ik zou wel iets meer ruimte boven de cap overhouden, die staat nu wel erg krap in beeld. Jammer dat de foto bij de laars niet helemaal scherp is, maar oefening baart kunst. Lachen

2. Wauw, wat een prachtig beest! Kwijl Het is leuk dat je probeert een apartere compositie te maken door rechts ruimte te laten, maar de achtergrond is hier misschien minder geschikt voor, die vrouw daarachter leidt bijvoorbeeld nogal af. Ook is de foto een beetje donker en niet 100% scherp.

3. Mooi moment! Alleen omdat de ruiter licht is en het paard wat donkerder, steekt de ruiter teveel af tegen de rest van de foto. Deze foto is naar mijn idee wel scherp op het paard, dus hier zit dat wel goed. Lachen Alleen weer erg jammer van de achtergrond, dat die mensen daar zo zitten, want ze hebben hele opvallende kleuren! Cool

Maar, het gaat steeds beter hoor! Haha! Oefen maar, want belgische beesten zijn de leuksten! Nagelbijten / Gniffelen

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 13:35

Heel erg bedankt voor je commentaar, Else! Ik kan er zeker wat mee, helaas heb ik het niet voor het uitzoeken wie waar zit/loopt/staat, haha.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:10

Ooh, by the way. Ik zie nu dat op de eerste foto de ruiter totaal overbelicht is. Scheve mond Haar bloes loopt door in haar broek, zo uitgebeten is het. Volgende keer ook weer op letten. Knipoog

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 18:40

@Else: Ik zat ook al te kijken, ik twijfelde er een beetje over, maar fijn dat je het bevestigd Ja.

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:48

hihi op foto 3 zit ik op de achtergrond met het rose shirt haha