[FOTO]Trouw van mijn nicht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joel

[FOTO]Trouw van mijn nicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 15:48

persoonlijk ben ik niet 100% positief te spreeken over de foto's,
het zijn ook vrijwel mijn eerste foto's van mensen zelf, en ik ben ook wat inspiratieloos..
maar voor alles is een begin, dus bij deze geef ik jullie enkele van mijn betere foto's mee om te beoordelen Knipoog

Greetz J.

1Afbeelding
2Afbeelding
3Afbeelding
4Afbeelding
5Afbeelding
6Afbeelding
7Afbeelding
8Afbeelding
9Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 14-07-07 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] in titel gezet.

Coconut

Re: Trouw van mijn nicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 15:51

mooie foto's hoor! Eerlijk gezegd stoor ik me wel aan haar boezem die op 2 foto's bijna uit haar jurk hangt Bloos

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 15:56

_Skess_ schreef:
mooie foto's hoor! Eerlijk gezegd stoor ik me wel aan haar boezem die op 2 foto's bijna uit haar jurk hangt Bloos

dat had ik nou ook... Bloos!
en je ziet precies waar ze bruin is en waat nog wit. lelijk. Bloos

voor de rest knap gedaan!

joel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-07 16:05

dat ze een mega boezem heeft en niet goed gebruind is kan ik wijnig aan veranderen, heb er voor mij het beste uit gehaald ondanks dit voormij een totaal nieuw iets is om te doen.

mercie voor de reacties alvast Lachen

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 16:09

Snap ook wel dat jij niets aan haar boezem kunt doen, maar het stoort wel heel erg Knipoog

Fnanne

Re: [FOTO]Trouw van mijn nicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:06

Moderatoropmerking:
Vergeet je [TAG] niet.

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 17:40

Als fotograaf moet je je modellen wel op hun uitstraling en houding wijzen, aan de omvang van haar boezem kun je weinig veranderen, maar natuurlijk wel aan de poses die ze inneemt Ja

Ik vind het geen uitgesproken trouwfoto's, meer een losse, gezellige fotoshoot met hier en daar wat gekke kiekjes.
Een leuk grapje tussen de trouwfoto's is altijd mooi natuurlijk, maar het moet niet de boventoon voeren vind ik Lachen

1: Fijn beeld, jammer dat de foto wat onrustig oogt door de achtergrond en de opgelichte stukjes op haar arm, en de zijkant van zijn hoofd en arm. Verder vind ik haar gezicht heel mooi uitkomen OK dan!

2: Vind ik uit een ongelukkige hoek genomen Bloos Deze vrouw is best fors, en daar is niets mis mee, maar daar dient wel rekening mee gehouden te worden op de foto's. Van onderaf fotograferen maakt dan vaak nog massiever, en door de plek die jij ingenomen hebt, lijkt haar arm/zijkant enorm! Pose van de 2 vind ik wel erg leuk, maar had ik dus liever op ooghoogte gezien en misschien wat dichterbij Ja

3. Deze foto vind ik gewoon een leuk kiekje, fototechnisch verder niet heel bijzonder.

4. Deze foto vind ik erg leuk, mooie scherptediepte en fijne kleuren! Fijne compositie ook, naar mijn idee beste foto uit deze serie OK dan!

5. Veelzeggende foto, ook qua sfeer en belichting prima in orde! Alleen lijkt het nu heel erg alsof je over haar schouder meekijkt. Dat is niet erg, maar daar had dan een 2e foto tegenover moeten staan, waar je over zijn schouder meekijkt zeg maar Lachen
Of gewoon een foto van meer opzij, waarbij je beide gezichten 'en profil' had kunnen zien Ja

6. Weer een beetje een kiekje, door het scheefhouden van je camera en haar gezichtsuitdrukking. De houding is mooi en passend, maar komt denk ik beter tot z'n recht als je een rustiger standpunt inneemt.

7. Fijne foto, alleen die boezem weer Knipoog Verder weinig op aan te merken, gewoon een leuk moment goed vastgelegd Ja

8. Vind ik erg onrustig door die 2 stoelen op de achtergrond en best wel een hoop ruis.

9. Mooi, maar vind ik persoonlijk niet direct een foto die in een rijtje trouwfoto's thuishoort, het doet was somber en donker aan.

Verder goed gedaan hoor, lijkt me lastig genoeg, bruidsfoto's maken!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 20:14

Ah daar zijn ze al! Lachen Ik vind het opzich een hele fijne serie om naar te kijken, straalt wel vrolijkheid uit. Spontane, gezellige serie!

1. Hij kijkt een beetje eng, verder fijn liefdevol plaatje. In de auto genomen?

2. Mooie foto, leuke pose, leuke compositie, wat mij betreft een prima foto!

3. Grappig om te zien, hij wil haar niet weg hebben maar hij hem ook niet (trekken beide aan jasje) Had er alleen iets spontaner uit mogen zien, ziet er nu teveel 'in scene gezet' uit. Lachen

4. Vrij donker, compositie wel gaaf, mooie scherpstelling. En ik vind zijn blik op deze foto stukken beter en vriendelijker! OK dan!

5. Jammer dat je haar ogen niet ziet, ogen doen namelijk veel op zo'n foto, al zitten ze 9 van de 10 keer dicht. Leuk detail is dat ze hem bij de kraag pakt, zo van 'kom jij eens even hier'. Haha! Leuk!

6. Werd al 1 en ander opgemerkt over boezem, op deze stoort het mij niet zo erg, meer de hoek van de auto, OF er helemaal op, OF helemaal niet. Haha!

7. Hier stoort de boezem mij wel. Verder een onwijs leuke spontane foto!

8. Veel ruis, grauw en donker, witte steekt daardoor wel gaaf af, maar had liever een frissere achtergrond zoals op foto 9. gezien!

9. Leuke foto, betere achtergrond en veel frisser!

Tip voor een volgende keer; wat diepere achtergronden zoeken, wat meer op de ruimte zodat jij ook meer ruimte hebt en het er frisser en leuker uit ziet. Het komt nu wat 'krap'/'benauwd' over. Op zich een hele goede serie, maar volgende keer mag het iets frisser! Ja

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 08:39

Ik vind ze (merendeels) moohooi! Mooie, intieme fotoshoot, waarbij (althans bij mij) direct het geluk van het koppel voor ogen staat.

1. jammer van de storing van de autodeur links. Ik had het mooier gevonden als de achtergrond nog minder opviel. (denk aan blackfoto o.i.d.)

2. Mooie compositie: lekker spannend! Vind het een mooie foto!

3. Niet mijn ding - sorry. de foto ziet eruit alsof het van tevoren "bedacht"is, en verliest daardoor alle spontaniteit.

4. Mooiste foto uit de serie. Hoewel hij wat donker oogt vind ik hem qua compositie en "gezichten" heel mooi gelukt Lachen

5. Leuk moment! Mooie foto, zeker in combinatie met de voorgaande foto Lachen (kan zo een collage worden Tong uitsteken )

6. Hoewel je compositie hetzelfde is als op foto 2, vind ik hem hier veel minder geslaagd. Jammer dat je haar BH ziet (of hoort dit?). Het lijkt een beetje alsof de man de borsten omhoog perst, en dat ziet er imo niet mooi uit. Jammer ook van de auto links - die ervaar ik als zeer storend. Wél vind ik de blikken heel mooi. De vrouw stráált echt!

7. Grappige foto. Ziet er mooi spontaan uit.

8. de plaats van de bloemen spreekt me niet zo aan. Dan vindt ik 9 (de combinatie mt de stenen kruiken) veel mooier. Jammer aan foto 9 vind ik dat de foto iets eng oogt. Misschien had je hem wat ruimer moeten nemen.

Al met al een zeer geslaagde shoot, zeker als je in acht neemt dat je het nog niet zo vaak gedaan hebt met personen!

joel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 20:49

Hartelijk dank voor jullie eerlijke reacties en meningen over de foto, bij sommigen hun mening kreeg ik die detaisl ook tezien waarbij ik dacht van "achja idd daar had ik op kunne letten"

wat ik jullie niet verteld heb is dat ik met bepaalde zaken jammergenoeg rekening moest houden.
- het moesten spontane foto's zijn, geen alledaagse bekende trouwpose's zoals iedereen ze heeft.
- mijn nicht heeft een chronishe ziekte waarbij ze zeer snel vermoeid is, hierdoor is de hele shoot in snel snel tempo gegaan.

combineer deze 2 ongelukkige factoren met me eerste shoot met mensen, en dat tesamen dat het nog iemands trouwfoto's moeten zijn.. geloof me ik had meer zenuën dan zijzelf denk ik Haha!

achja best grappig, maarik wilde jullie meningen, en die heb ik eerlijk gekregen, hartelijk dank hiervoor! is me echt dierbaar dit te lezen zow!

Greetz J.

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 08:47

Ik vind het erg mooi en leuke foto's vooral 4 vind ik wel iets hebben.
Veder is het idd wel jammer af en toe de boezem maar dat maakt de foto's niet minder mooi