[TEK] Fries Gino

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ciinderella

[TEK] Fries Gino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 15:02

Een super mooi diertje waar ik foto's van mog maken en omdat ik gisteren niets te doen had heb ik dus voor de eigenaar deze tekening gemaakt omdat ik van dit mooie diertje foto's mog maken.

Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik ben niet van suiker, hoor graag dingen waar ik iets aan heb en waar ik wat mee kan. 10x hetzelfde aankaarten heeft geen nut, dus graag kritiek waarmee ik kan werken.

SIEMxFUNNY

Re: [TEK] Fries Gino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 15:04

De verhoudingen kloppen goed volgensmij.. Ik had het denk ik alleen mooier gevonden als je de manen wat meer structuur had gegeven, nu lijken ze een beetje ''geveegd''

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 15:10

je bedoeld het bruine stukje links, laat maar zeggen SIEM? Daar ben ik het wel mee eens, al is er niets geveegd in de tekening op het stuk bij de rug/nek na.

de tekening is trouwens een heeeel stuk donkerder in het echt, de achtergrond is daar namelijk puur zwart en hier lijkt de achtergrond net grijs...

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:01

Vind het een mooie tekeing, maar niet echt knallend als je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk dat je hem echt moet zien met het pikzwarte als achtergrond, ik vind het geheel nu een beetje flets lijken. De voorpluk waar die gedetailleerd is vind ik top, het vlekkige is wat zonde. Verder een heeel mooi zacht geheeltje, je hebt een erg mooie stijl.

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:04

ik vind het spijtig dat je de fries wit hebt gemaakt en de achtergrond zwart is .. het geeft een leuk beeld maar niet een wow effect vermits een echt paard zo niet is en het toch op een echte manier is gemaakt

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 17:13

Begrijp je zkr janique! Wel bedankt Lachen

Ik heb de tekening met psp iets donkerder gemaakt zodat hij meer lijkt op hoe hij ook is op het papier. Toch krijg ik hem niet helemaal hetzelfde als hoe hij echt is. Flets is hij zeker niet op het papier, daar komt hij juist heel zacht over.

Verder is er ook helemaal geen wit in de tekening gebruikt op kleine stukjes na als bv, het stipje op zijn voorhoofd en een paar streepjes op nodige plekken, alles is gemaakt met donkergrijs, grijs, zwart en bruintinen.

Afbeelding

Zijn er ook nog tips voor de volgende x?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 19:21

Ik ga mee met het commentaar van Janique, verder ga je ontzettend vooruit Ciinderella Knipoog
Top hoor OK dan!

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 21:35

Vind em echt heel erg mooi!!
Wat ben je ook vooruit gegaan!
Super Haha!

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 10:06

Dankje Haha!

Ik vind het zo gaaf om te horen van jullie dat ik vooruit ben gegaan..! Lachen Ik ben benieuwd wat jeannell ervan gaat vinden, ik heb morgen een afspraak bij haar zus om foto's te maken en dan zou ik de tekening aan haar meegeven.