[FOTO] Romantische plekje! & nog een paar!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

THHIRZA

[FOTO] Romantische plekje! & nog een paar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 12:29

Kheb deze foto's al een x eerder geplaats in een topic met de rest van de foto's in [JITP]
En daar had ik ook al een tip gekregen, maar zou er eigenlyk wel meer willen krygen!?

Tip: Dat ik meer van afstand moet fotograferen!

ohjah! ik heb deze foto's met een kodak C653. ( 6.1 MP ) dus écht mooie foto's kun je er niet mee maken
maar ben er opzich ( op dat ''ik meer afstand moet nemen'' na ) aardig tevreden.

1 :: Lorenzo met gras sprietje! uhh jah iknow, afstand nemen!
Afbeelding

2 :: De scherptstelling juist omgedraait!
Afbeelding

3 :: Een romantisch plekje zo tussen het gras.
Afbeelding

4 :: En nog een grassprietje MEER AFSTAND NEMEN! Boos! Bloos
Afbeelding

Tips graag! Lovers
Laatst bijgewerkt door Mireille op 12-07-07 14:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto.] > [FOTO] + [size] van de tekst gehaald. zonder kan ook prima hoor

Ciinderella

Re: [FOTO] Romantische plekje! & nog een paar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 15:35

Foto 1 & 2 vind ik niet mooi, te druk en stoor me aan verschillende punten erin.
Foto 3 is een leuk idee, maar de achtergrond is niet helemaal recht. Op een of andere manier vind ik hem ook niet echt heel lekker kijken

Foto 4 in tegendeel vind ik heel erg mooi, lekkere kleuren mooi scherp en de achtergrond mooi egaal, niets storends. Top

Dat je met een compact geen echte mooie foto's kan krijgen is de grootste onzin! Ik heb anders met mijn compact altijd genoeg mooie kliekjes weten te maken. Soms nog mooiere als met mijn SLR nu. Het is alleen goed oefenen!

THHIRZA

Re: [FOTO] Romantische plekje! & nog een paar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 17:53

Dankje wel! Haha! De foto's zyn ook niet zo gemaakt dat ik dacht goh nu ga ik is even mooie foto's maken, maar Lorenzo wou niet kyken en ik lag daar lekker in het gras dus heb zomaar wat foto's gemaakt!

ohh echt! Bloos kzal hard gaan oefenen Vork