Mooie foto's! Hier mijn commentaar:
foto 1: Mooie foto, vind de achtergrond aan de linkerkant van de foto erg mooi, de rechterkant een beetje te druk. Het blaadje links staat er net niet helemaal op, dat is wel jammer. Verder leuk!
foto 2: Spreekt mij niet echt aan,de kleuren zijn net wat te donker vind ik.
foto 3:Super mooi, geen commentaar
foto 4: Mooie foto, mooie kleuren en niet te druk.
foto 5: De witte bloem had wel iets naar rechts gemogen, verder mooi!
foto 6: De rood/roze kleuren komen mooi uit, alleen de stokjes rechts storen, en het dode blaadje rechtsonder ook.
foto 7: Mooie foto 
foto 8: Mooi, maar niet helemaal scherp.
foto 9: Ik had het mooier gevonden als iets ingezoomd had zodat de kikker iets beter in beeld kwam.
foto 10: Heel mooi! Alleen jammer van het stukje 'land' rechtsboven, ik had het mooier gevonden als je alleen maar water had gezien rechts.
foto 11: Leuke felle kleurtjes, lekker zomers! vind alleen onderin het zand niet zo mooi. Het lijkt mij mooier als je alleen maar de bloemen ziet.
foto 12:Mooi, lekker vrolijk. Het gele blaadje (?) links onderin vind ik storend.
foto 13: Mooi, alleen de afgevallen witte bloemblaadjes die op de groene bladeren liggen vind ik minder.
foto 14: Mooie foto! Zonde dat het blaadje rechtsonder er net niet helemaal op staat.
Zo, ik hoop dat je er wat aan hebt. En ik vind de foto's erg mooi! Die met de zwaan is mijn favoriet.